
Nietypowa kara, jaka została nałożona na Apple'a, to obowiązek umieszczenia na odpowiednich stronach internetowych oraz reklamach przez 6 miesięcy informacji, że Samsung nie kopiuje wzorów Apple'a. Apple odwołał się od wyroku, ale jeśli sąd apelacyjny odrzuci wniosek, producent iPada będzie musiał zainwestować w zmiany na stronie, nowe reklamy oraz specjalne ogłoszenia w mediach. Kampania ma na celu ogłoszenie w całej Wielkiej Brytanii, że Galaxy Tab 10.1 nie jest kopią.
Z brytyjskim wyrokiem zgodziły się sądy w Holandii i Australii, zaś w Niemczech i Stanach Zjednoczonych sprzedaż Galaxy Tab 10.1 została ograniczona (w Niemczech Samsung obchodzi zakaz modelem 10.1N). W żadnym innym kraju sąd nie nakazał przeprowadzenia kampanii informującej, że ktoś skopiował (lub nie) produkt konkurenta.
Źródło: dobreprogramy.pl