[210] Asha 210 - usunięty PM file - "Contact Service"

Problemy z aplikacjami, grami, motywami i wszelkimi dodatkami.

Post by macio232 » 18 Feb 2014, o 23:35

Witam, jestem posiadaczem telefonu Nokia Asha 210. Próbowałem sam zdjąć SIMlocka, co okazało się okropnym błędem. Otóż w ferworze walki usunalem Permenent Memory file... nie robiac uprzednio Back Up'a
Obecnie telefon wyświetla Contact Service.
Pytanie moje brzmi - 1)czy warto zanosić telefon do autoryzowanego serwisu? domyślam eis, że gwarancja tego nie obejmuje, ale może jako płatną usługę zechcą mi to naprawić? ktoś orientuje się ile mogłoby to kosztować?

2)czy nieautoryzowany serwis jest w stanie to zrobić? wiem - utrata gwarancji

3)czy mogę wgrać PM file z takiego samego modelu telefonu? (jestem w posiadaniu takiego pliku i wiem, jak go wgrać) Jestem trochę zielony w tych tematach, więc proszę bez śmiania. Albo ewentualnie go zedytować (numer IMEI i te sprawy) i dopiero wgrać?

Dzięki z góry za wszystkie konstruktywne odpowiedzi;)
macio232 Female
User
 
Offline
 
Telefon: N900
Operator: Orange
Age: 48

Joined: 18 Feb 2014
Online: 1h 16m 4s
Posts: 3Topics: 1
Reputation point: 0
    Windows 7 Opera

Post by adam111 » 27 kwi 2009, o 00:00

BoTs RoX! :D
adam111 Mężczyzna
Oddajcie mi cześć!
50%

Avatar użytkownika
 
Online
 
Telefon: Nokia 3110c
Soft: v. 05.50
Operator: -----

Joined: 30 mar 2009
Online:
Posts:   •  Topics: 
    Ubuntu  Firefox

Post by nemo333 » 19 Feb 2014, o 00:29

No brawo... Trza było nie grzebać to by problemu nie było :roll:

IMO można spróbować w serwisie, może naprawią. Na pewno nie próbuj wgrywać PMa od innego telefonu albo nie próbuj robić solucji które wymagają BOXa (erase pamięci, wgranie czystego PM i wgranie backupów swojego, tego po USB nie zrobisz)