Konkurs organizowany przeze mnie, nie jest związany z tematyką forum, ale że konkurs dla was, to sobie pozwoliłem tutaj;)
Konkurs graficzny. Podam dwa hasła i chciałbym do nich jakąś ilustrację graficzną. Nie znam się na grafice, nie mam zdolności ilustratorskich, do tego za bardzo nie mam pomysłów, więc zdaje się na was. Z tego co kojarzę to parę osób ma do czynienia z grafiką, więc może ktoś pomoże. A może ktoś udziela się na jakimś forum graficznym i tam znajdzie jakieś pomysły. Nagroda będzie marna, mogę doładować konto za 5zł. Dużo to nie jest, choć na parę smsów wystarczy. No i nagroda nagrodą, ale przede wszystkim proszę was o pomoc jako kolega z forum:)
Podaję hasła, które chciałbym żebyście przedstawili w formie graficznej. Nie jest to na awatar, więc rozmiar raczej większy;)
Dobra, hasła.
1. Winners never quit, quitters never win
2. Some call them opponents, I call them victims
Tłumaczenie, dla tych, którym potrzebne. Może się przydać;)
1. Ci co wygrywają nigdy nie rezygnują, ci co rezygnują nigdy nie wygrywają
2. Niektórzy nazywają ich przeciwnikami, ja nazywam ich świadkami
W tym drugim chciałbym, żeby znalazł się jakiś motyw siatkarski. Uprzedzam, że piłka do siatkówki mnie nie satysfakcjonuje;)
Regulamin konkursu ilustratorskiego:
1. Przedmiotem konkursu jest zobrazowanie dwóch powyższych haseł, w drugim powinien się znaleźć motyw siatkarski
a) na pracy powinno znaleźć się wyżej wymienione hasło, to w języku angielskim, plus ilustracja graficzna
b) kolorystyka dowolna, jeśli ewentualnie wygrasz, to będziemy myśleć dalej
c) rozdzielczość dowolna, tylko żeby było wszystko widoczne:) jeśli ewentualnie wygrasz to mogę się zgłosić, byś zmienił rozmiar
d) jeśli zamieścisz jakąś pracę, a będę miał jakiś pomysł do niej, to najprawdopodobniej dodam komentarz do twojego postu