Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat



Ogłoszenie


Forum NokiaHacking.pl obchodzi swoje 15. urodziny! Image






Previous topic | Next topic
Page 1 of 2 [ 21 posts ]
Go to page 1, 2  Next
Print view
Write comments Post new topic


[Uwaga] Autorski konkurs na 2 prace graficzne z hasłami. :)

Post [Uwaga] Autorski konkurs na 2 prace graficzne z hasłami. :) 4 Nov 2009, o 03:51

Male - Sponsor  Posts/Topics1524/67  Reputation point 3323 
Offline  Profile 
Java Opera
Konkurs organizowany przeze mnie, nie jest związany z tematyką forum, ale że konkurs dla was, to sobie pozwoliłem tutaj;)
Konkurs graficzny. Podam dwa hasła i chciałbym do nich jakąś ilustrację graficzną. Nie znam się na grafice, nie mam zdolności ilustratorskich, do tego za bardzo nie mam pomysłów, więc zdaje się na was. Z tego co kojarzę to parę osób ma do czynienia z grafiką, więc może ktoś pomoże. A może ktoś udziela się na jakimś forum graficznym i tam znajdzie jakieś pomysły. Nagroda będzie marna, mogę doładować konto za 5zł. Dużo to nie jest, choć na parę smsów wystarczy. No i nagroda nagrodą, ale przede wszystkim proszę was o pomoc jako kolega z forum:)
Podaję hasła, które chciałbym żebyście przedstawili w formie graficznej. Nie jest to na awatar, więc rozmiar raczej większy;)
Dobra, hasła.
1. Winners never quit, quitters never win
2. Some call them opponents, I call them victims
Tłumaczenie, dla tych, którym potrzebne. Może się przydać;)
1. Ci co wygrywają nigdy nie rezygnują, ci co rezygnują nigdy nie wygrywają
2. Niektórzy nazywają ich przeciwnikami, ja nazywam ich świadkami
W tym drugim chciałbym, żeby znalazł się jakiś motyw siatkarski. Uprzedzam, że piłka do siatkówki mnie nie satysfakcjonuje;)
Regulamin konkursu ilustratorskiego:
1. Przedmiotem konkursu jest zobrazowanie dwóch powyższych haseł, w drugim powinien się znaleźć motyw siatkarski
a) na pracy powinno znaleźć się wyżej wymienione hasło, to w języku angielskim, plus ilustracja graficzna