by notonlypierogi » 29 Mar 2016, o 11:23
Po hard resecie "ucidekł" Ci "Ekran Podglądu" a sklep wyrzuca błąd? Mam na to sposób
Co należy zrobić?- 1. Pobieramy Glancescreen.appx z linku poniżej:
- Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content
- 2. Przerzucamy aplikację na pamięć telefonu
- 3. Przez Eksplolator Plików szukamy aplikacji tam, gdzie ją wrzuciliśmy (u mnie jest w Ostatnio używanych)
- 4. Klikamy na aplikację i ją instalujemy.
(nie mam screena jak się instaluje)
Pozdrawiam
Siemens C75> Nokia 3100> Nokia 6021>Nokia 3100> Nokia 6020> Nokia 6300> Nokia 6220c> Nokia 500> Nokia N8> Nokia Lumia 520> Microsoft Lumia 640> Huawei P9 Lite> Huawei P10 Lite> OnePlus 6
Telefon: OnePlus 6 (A6003)- Android 10 - 8GB RAM, Snapdragon 845 (4x Cortex A75@ 2.8GHz, 4x Cortex A55@ 1.7GHz)& GPU Adreno 630; 128GB UFS 2.1
Komputer: Acer Aspire A717-71G- Windows 10 Home- 16GB RAM, Intel Core i7-7700HQ (4c/8t @ 2,80GHz (3,80GHz turbo))& GPU nVidia GTX1050Ti; 500GB SSD (SATA)+ 250GB SSD (NVME)
Acer Aspire 7730- Windows 10 Pro- 2GB RAM, Intel Core 2Duo T6400 @ 2x2,00GHz& GPU nVidia GT9600M; 320HDD+ 240GB SSD (SATA)