Ankietę przeprowadzono na grupie 2852 użytkowników. 35% z nich jest zdecydowana na zakup iPhone’a 5, z czego 7% kupiłoby go w pierwszym tygodniu po premierze, 14% w pierwszym miesiącu, a 30% do końca bieżącego roku. Ciekawsze są wyniki zapytania o usprawnienia nowego smartfonu Apple: 59% ankietowanych domaga się lepszej baterii, 55% niższej ceny, 46% obsługi sieci 4G, 45% większego ekranu, a 42% lepszego aparatu.
Rezygnując z podziału na ramy czasowe, 48% badanych wybrałoby iPhone’a, 19% Androida, 7% Windows Phone, a BlackBerry cieszyłoby się zaledwie 6-procentowym poparciem. Jeśli któryś telefon można byłoby wybrać za darmo, 69% zdecydowałoby się na iPhone’a 5, 7% na Motorolę Droid Bionic, 4% na Samsunga Galaxy S II, a procent mniej na BlackBerry z serii Curve. No, ale w końcu darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby

Źródło: Electronista