adrian219 wrote:No wpisujemy do CV, żeby pokazać pracodawcy, że mamy jakieś doświadczenie. Chyba, że chodzi Ci o to, żeby szef był z nas bardziej zadowolony i w przyszłości, żebyśmy sobie lepiej radzili z wykonywaną pracą. A nie, żeby te nasze praktyki pomogły nam podczas rozmowy kwalifikacyjnej o pracę.
adrian219 wrote:Nie jest źle, jako uczeń liceum powiem Ci, że wcale nie gonimy z materiałem, a podręczniki skończymy najpóźniej w czerwcu (z większości przedmiotów).
adrian219 wrote:Tak wiem, jestem uczniem liceum.
adrian219 wrote:Ale licealista z maturą jest o rok szybciej na rynku pracy.
adrian219 wrote:Co z tego, że można więcej pracować w domu, jak debile w szkole przeszkadzają nauczycielowi, skoro można skorzystać z lekcji z normalny sposób i jeszcze poświęcić ten sam czas (a zwykle mniej) na pracę w domu?
adrian219 wrote:Z życiem towarzyskim bardzo dobrze sobie radzę. Oceniłeś mnie na takiego kujonka, chociaż sam bym o sobie tak nie powiedział. Moje życie to nauka, sport, praca, znajomi i dziewczyny.
Mati91 wrote:Warto też podkreślić, że mimo wszystko duża część zatrudnionych ma umowy śmieciowe z minimalnym wynagrodzeniem, a młodzi jak już dostaną umowę o pracę to na ogół 3mce próbnej, potem rok albo dwa i zwolnienie... No i za 1200zł netto to nie wiadomo czy śmiać się czy płakać...
adrian219 wrote:Yyyy, a jak nie napiszesz egzaminu zawodowego?
adrian219 wrote:Przygotowując się do egzaminu zawodowego nie wyrobisz z napisaniem dobrze matury (uogólniam teraz oczywiście).
adrian219 wrote:Ale kosztem roku dłuższej nauki. Coś za coś.
adrian219 wrote:a koleś po liceum bardziej w rozbudowanej matematyce
adrian219 wrote:Też nie wiem jak to wygląda sytuacja w technikum, lecz podejrzewam, że gorzej, bo przedmiotów zawodowych jest kilka i wszystkie nie mogą się skończyć po jednym czy po dwóch latach. No chyba, że się mylę.