![]() |
Register | Login |
Site Rules
• FAQ
• Search • Contact
Portal • Blog • Wiki • Chat |
Board index » Strefa Główna » Dyskusje o telefonach » Własne recenzje » Recenzje aplikacji i gier |
Previous topic | Next topic Page 1 of 1 [ 1 post ] |
Print view |
Write comments | Post new topic |
[Recenzja gry] Heroes Lore: Wind of Soltia |
---|
![]() |
3 Oct 2012, o 22:22 |
Skillet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Przeogromny RPG uznawany przez graczy za jeden z najlepszych na platformę Java! Poznaj sekrety świata Soltii, eksplorując tereny aż trzema różnymi postaciami! Herosi Soltii Ronin, Reah, Aramor - trójka głównych postaci, a zarazem najpopularniejszy trójkąt w serii gier Java. Rozpoczynając grać, mamy jedną osobę do wyboru, a dokładniej Ronina. Kiedy przejdziemy całe sto procent rozgrywki, odblokujemy następnego bohatera aby z kolei nim przebrąć przez fabułę. Z czym to się je? No cóż, mówiąc pokrótce w Soltii istnieje kilka "kategorii" postaci. Są to Zaklinacze, Strażnicy, Kupcy, Kowale, mieszkańcy miasteczek i wrogo nastawione potwory, których pokonamy walcząc przy boku swojego Tytana danego żywiołu. Jak to jest w RPG... nabijamy sobie levele, zdobywamy umiejętności, wykonujemy przeróżne questy, kupujemy uzbrojenie, mikstury i zbieramy wszystkie obkiety które zostają po pokonanym wrogu. Nie zabrakło tu miejsca na zapis gry w dowolnym momencie (oprócz podczas walk z Tytanami), oraz możliwość sprzedawania i kupowania ekwipunku. Ekwipunek Do głównego ekwipunku każdego Wojownika przynależy jego uzbrojenie i ochrona. Na nogi zakładamy nagolenniki o największej odporności, porządny hełm na głowę oraz jak najmocniejszą dostępną zbroję. Niestety nie ma nic za darmo. Aby zdobyć kasę wykonujemy questy główne i poboczne. Pieniądze wypadają z każdego pokonanego wroga, razem z innymi przydatnymi obiektami. Niektóre możemy sprzedać, zniszczyć lub zostawić na czarną godzinę. RPG to nie gierka na kilka godzin, a połączenie niektórych przedmiotów daje nam możliwość otrzymania magicznych "ulepszaczy" do miecza lub innego cacka którym będziemy się bronić przed hordą bestii. Go in the shop! Bez sklepu się nie obejdziemy - tam dopiero uświadamiamy sobie że bez trzech pomocników sobie nie poradzimy. Na baczność stoją jak posągi Zaklinacz, Kupiec oraz Kowal. U Zaklinacza połączymy przedmioty i dodamy magiczne kule do miecza aby zadawał więcej obrażeń. Kowal oferuje nam identyfikację nieznanych nam zebranych przedmiotów (głównie broni) oraz ulepszymy działanie wszystkiego, co należy do ekwipunku. Kupiec zaś jak każdy inny. Panuje prosta zasada kupuj-sprzedaj. A konkretnie mikstur, porządnych butów, hełmów, pancerz i tarcz. Uwaga! Podczas podrasowywania broni i zbroi wzrasta ryzyko podczas ulepszania, że przedmiot stracimy bezpowrotnie! No i niestety, gra zapisze się automatycznie. I ponownie drałujemy do sklepu, po nowy sprzęt. Wrogowie i lokacje Każda grupa przeciwników nie jest rozmieszczona chaotycznie. Podczas questów i zwykłej eksploracji terenów, napotkamy nie tylko na dziwaczne stworzenia ale również na Templariuszy i innych wyjowników. Odwiedzimy miasta, między innymi Locus i Basto, świątynie Tytanów oraz lasy, pustynie i góry. Warto zoznaczyć że niektóre stworzenia są dziwaczne i to dosłownie. Wśród nich małe czarne kulki (Pyl), chodzące drzewa atakujące korzeniami (Drzewiec) i cała masa innych, które długo by wymieniać. Jest co zabijać, aby zdobywać umiejętności i poziomy doświadczenia. Umiejętności Aby nasz bohater był przypakowany i umiał posługiwać się zręcznie każdą bronią, musimy zdobywać poziomy doświadczenia (PD). A te zdobywamy gdy ukończymy różne zadania, oraz gdy nabijemy level. Mówiąc bardzo jasno: gdy zdobywamy poziom doświadczenia otrzymujemy 3 punkty, które możemy przeznaczyć na rozwój statystyk bohatera. Są to: siła (obrażenia zadawane w walce wręcz), kondycja (ilość punktów życia i ich regeneracja), siła woli (wytrzymałość i szybkość jej regeneracji) oraz zręczność. Im więcej punktów przypiszemy do danej statystyki, nasza postać powoli nauczy się nowych umiejętności w danej kategorii. Warto pamiętać, że nasze życie i wytrzymałość odnawiają się gdy nie walczymy (stoimy chwilę w miejscu). Muzycznie i graficznie Bez dźwięku klimat Soltii odlatuje. Soundtrack jest miłą, spokojną muzyką dla naszych uszu. Nic dodać nic ująć - wszystko jest na swoim miejscu. Hands-On Mobile odwaliło kawał dobrej roboty. Wind of Soltia jest produkcją z roku 2007 ale grafika jest bez skazy. Zero błędów, fabuła i cała reszta wymieniona wszędzie powyżej zasługuję na ogromną pochwałę! Jak zwykłem mawiać, im starsza produkcja tym lepsza. Heroes Lore: Wind of Soltia nie jest wyjątkiem. Polecam wszystkim fanom RPG na Javę! Dźwięk: 10 Grafika: 9+ Fabuła: 10 Ocena końcowa: 10 |
![]() |
Write comments | Post new topic |
Page 1 of 1 [ 1 post ] Previous topic | Next topic |
|
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests |
Board index » Strefa Główna » Dyskusje o telefonach » Własne recenzje » Recenzje aplikacji i gier |
© 2009-2023 Forum NokiaHacking.pl • Full version of site (Hi-Fi)
Powered by phpBB & phpBB3.PL & phpBB SEO modified by Pawelooss Time : 0.507s | 35 Queries | GZIP : Off |