Konto na X3-00 wyczyszczone na minus.

Post by dm1991 » 1 Jan 2012, o 14:06

Jak ktos podpisuje umowę to ZAWSZE proponują pakiet internetowy, ale wtedy ludzie mówią że nie bo to kosztuje i nie biorą. Ich strata.

Słyszałeś o czymś takim jak limit kredytowy ?
A usługa telefoniczna na abonament to nie tylko internet.
Konsultant infolinii PLAY

Siemens A50->Nokia 3310->Nokia 3510i->Nokia 3100->Sony Ericsson T630->Nokia 6020->Nokia 5300->Nokia 5310 XpressMusic->Nokia 6303->Nokia C5-00->Nokia X3-02->Samsung Delphi->Nokia 6700->Nokia E52->Nokia 700.
dm1991 Male
50%

User avatar
 
Offline
 
Telefon: Nokia 700
Soft: Belle - 111.020.0308
Operator: Orange
Age: 33

Joined: 1 Apr 2010
Online: 5d 5h 1m 5s
Posts: 150Topics: 11
Reputation point: 78
    Windows 7 Firefox

Post by adam111 » 27 kwi 2009, o 00:00

BoTs RoX! :D
adam111 Mężczyzna
Oddajcie mi cześć!
50%

Avatar użytkownika
 
Online
 
Telefon: Nokia 3110c
Soft: v. 05.50
Operator: -----

Joined: 30 mar 2009
Online:
Posts:   •  Topics: 
    Ubuntu  Firefox

Post by adrian219 » 1 Jan 2012, o 14:14

Tutaj się zgodzę, takie rzeczy powinny być zawarte w instrukcji obsługi od operatora (pamiętam, że taką od 5200 dostałem). W sprawie internetu usługodawca też powinien poinformować o "uciekającej" kasy z konta, czego często nie robi (przykład był już taki jeden z Orange i problemy ze "Strefą G", o której nikt nie wie, a pożera kasę z konta...). Operator też powinien w brandowanym firmware (bo chyba po coś ono jest oprócz wciskania na siłę ich tapety i ekranu startowego?) blokować możliwe aktualizacje na Androidzie, a w specjalnej instrukcji (co już wspominałem) powiadamiać, że warto kontrolować telefon i jego zużycie odzwierciedlające się na stan konta.

Wiadomo nie ma co obwiniać też na siłę jedynie sieć, bo głupota ludzka nie zna granic. Jednak jeśli dm1991 pracujesz w takiej firmie to Twoje podejście do klienta jest średnie. Bo ktoś ma prawo być zły, że nie ma pieniędzy na koncie. Oczywiście w granicach przyzwoitości. Więc jeśli udzielasz informacji rzeczowych (reklamacja) to wydaję mi się, że jest to w porządku, ale jak mówisz, że z własnej głupoty stracili fundusze to coś chyba jest źle. :P Ja to tak widzę, ze swojej strony.

[ Dodano: 1 sty 2012, o 13:14 ]
BTW: gdzie pracujesz? ;>
Image
Image

Moderator: 24.01.2011 - 24.01.2021

Na forum już <uwaga> 12 lat. :)
adrian219 Male
HydePark Mod
 
Offline
 
Telefon: Motorola Moto G
Soft: 4.4.4
Operator: Play
Age: 28
Location: Warszawa

Joined: 25 Mar 2009
Online: 220d 14h 51m 41s
Posts: 3755Topics: 345
Reputation point: 4123
    Windows 7 Opera

Post by dm1991 » 1 Jan 2012, o 14:21

adrian219 jesli chodzi o brandowany soft to np w Galaxy II od T-Mobile jest on po to, żeby uniemożliwić korzystanie z APNdroid który blokuje neta :lol:

Jeśli chodzi o moje podejście do klienta to zalezy dużo własnie od... samego klienta.

Reklamacji nie ma sensu skladac bo nikt tych pieniędzy nie odda. Wykorzystane - zapłacone. Czasem mi tych ludzi szkoda, ale jak dzwoni np facet że ma Nokię E52 i mu o 4 nad ranem za 8MB policzyło 2 stówy gdzie sam mam taki telefon i WIEM, że nie ma szans żeby sam cos zrobił (jak każda Nokia zresztą) i zaczyna wymyslac że telefon był tu a zaraz tam no to takiego to tylko zatłuc.

Edit:
Robie dla Play.
Konsultant infolinii PLAY

Siemens A50->Nokia 3310->Nokia 3510i->Nokia 3100->Sony Ericsson T630->Nokia 6020->Nokia 5300->Nokia 5310 XpressMusic->Nokia 6303->Nokia C5-00->Nokia X3-02->Samsung Delphi->Nokia 6700->Nokia E52->Nokia 700.
dm1991 Male
50%

User avatar
 
Offline
 
Telefon: Nokia 700
Soft: Belle - 111.020.0308
Operator: Orange
Age: 33

Joined: 1 Apr 2010
Online: 5d 5h 1m 5s
Posts: 150Topics: 11
Reputation point: 78
    Windows 7 Firefox

Post by nemo333 » 1 Jan 2012, o 22:51

nie dziwię się że ludzie mają takie podejście do infolini playa jak takie osoby w niej pracują... zresztą, sam nie mam dobrej opini o nich, wydzwaniają nie wiadomo po co, przed świętami i po świętach przez 2 tyg w dni robocze miałem od nich 1-2 telefony pomimo odrzucania i nie odbierania... ciekawe czy nie potrafią zrozumieć że skoro odrzucam albo nie odbieram to jestem chyba zajęty, zwłaszcza o godzinie w której większość cywilizowanych ludzi jest w szkole/pracy... Orange jak się nie dodzwoniło to po 1 próbie dostałem SMSa co chcieli i nawet nie trzeba było rozmawiać... Pewnie chcieli mi wcisnąć jakiś abonament na ich superświetnych warunkach...
Image
nemo333 Male
fb.com/nemowaKK
Sponsor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: S21 FE, oraz 400 innych w ramach kolekcji
Soft: Android 13
Operator: Orange

Joined: 26 Jun 2009
Online: 449d 1h 18m 22s
Posts: 9186Topics: 98
Reputation point: 6516
    Windows 7 Chrome

Post by dm1991 » 1 Jan 2012, o 23:19

Myslisz, że ludzie na infolini tacy są sami z siebie ? Nie, tak MUSZĄ.
Konsultant infolinii PLAY

Siemens A50->Nokia 3310->Nokia 3510i->Nokia 3100->Sony Ericsson T630->Nokia 6020->Nokia 5300->Nokia 5310 XpressMusic->Nokia 6303->Nokia C5-00->Nokia X3-02->Samsung Delphi->Nokia 6700->Nokia E52->Nokia 700.
dm1991 Male
50%

User avatar
 
Offline
 
Telefon: Nokia 700
Soft: Belle - 111.020.0308
Operator: Orange
Age: 33

Joined: 1 Apr 2010
Online: 5d 5h 1m 5s
Posts: 150Topics: 11
Reputation point: 78
    Windows 7 Firefox

Post by poziomkacs » 1 Jan 2012, o 23:40

nemo333 wrote:nie dziwię się że ludzie mają takie podejście do infolini playa jak takie osoby w niej pracują... zresztą, sam nie mam dobrej opini o nich, wydzwaniają nie wiadomo po co, przed świętami i po świętach przez 2 tyg w dni robocze miałem od nich 1-2 telefony pomimo odrzucania i nie odbierania... ciekawe czy nie potrafią zrozumieć że skoro odrzucam albo nie odbieram to jestem chyba zajęty, zwłaszcza o godzinie w której większość cywilizowanych ludzi jest w szkole/pracy... Orange jak się nie dodzwoniło to po 1 próbie dostałem SMSa co chcieli i nawet nie trzeba było rozmawiać... Pewnie chcieli mi wcisnąć jakiś abonament na ich superświetnych warunkach...


Dla ludzi na infolinni jesteś tylko rekordem w bazie danych. Nie odbierasz to trafiasz z powrotem w pulę numerów i inny konsultant dzwoni w tedy do Ciebie i dlatego dzwonią kilka razy w tygodniu.

Jeżeli trafiłeś do innej bazy to np. Orange dzwoni do Ciebie albo Plus i oferują ci przejście do nich :)



Co do tematu to może tak jak w C3-00 większość osób płacze że im kase pobiera jak skonfigurowali se poczte, fejsa i im pobiera aktualizację (sprawdza maile, newsy na fejsie) w tle i pobiera kase...


Ogólnie to nikt nie patrzy na informacje o aplikajach a tam jest napisane że program może pobierać dane bez twojej ingerencji...
poziomkacs Male
30%
 
Offline
 
Telefon: Nokia C3-00 | N-Gage Classic
Soft: 8.70 | 3.30
Operator: Orange
Age: 31

Joined: 13 Dec 2011
Online: 1d 21h 15m 7s
Posts: 60Topics: 5
Reputation point: 20
    Windows XP Firefox

Post by nemo333 » 1 Jan 2012, o 23:53

poziomkacs wrote:Jeżeli trafiłeś do innej bazy to np. Orange dzwoni do Ciebie albo Plus i oferują ci przejście do nich
to już jest wgl bezczelność jak bez zgody mojej Plus ma mój numer :roll: ja już przestałem odbierać nieznane numery to się w miare oduczyli wydzwaniać do mnie jak nie ma efektów ale dalej są jakieś durne automaty z zastrzeżonego...
Image
nemo333 Male
fb.com/nemowaKK
Sponsor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: S21 FE, oraz 400 innych w ramach kolekcji
Soft: Android 13
Operator: Orange

Joined: 26 Jun 2009
Online: 449d 1h 18m 22s
Posts: 9186Topics: 98
Reputation point: 6516
    Windows 7 Chrome

Post by adrian219 » 1 Jan 2012, o 23:55

nemo333, to akurat co napisał poziomkacs jest nieprawdą, z czym pewnie zgodzi się dm1991 ze mną, który pewnie lepiej kojarzy temat.
Image
Image

Moderator: 24.01.2011 - 24.01.2021

Na forum już <uwaga> 12 lat. :)
adrian219 Male
HydePark Mod
 
Offline
 
Telefon: Motorola Moto G
Soft: 4.4.4
Operator: Play
Age: 28
Location: Warszawa

Joined: 25 Mar 2009
Online: 220d 14h 51m 41s
Posts: 3755Topics: 345
Reputation point: 4123
    Windows 7 Opera

Post by dm1991 » 2 Jan 2012, o 00:19

Zgodze się. Operatorzy nie handlują numerami ani się nimi nie wymieniają. Jeśli by była jedna baza to bysmy nic nie robili tylko telefony odbierali, to z Plusa, to z Playa, to z tepsy czy Netii... Impossible.
Jedynie mogą dzwonić, jesli np kiedys ktos podał Plusowi swój numer czy w jakiejs promocji, konkursie czy usłudze jako kontaktowy, i wtedy jak widzą że jest to numer innego operatora to mogą zadzwonić np z ofertą przeniesienia numeru do nich, lub jesli ma się numer u operatora, wtedy dzwonią z ofertą tzw. dosprzedażową. A jak do kogos dzwoni jego operator to w pierwszej kolejnosci albo niezapłacona faktura albo oferta utrzymaniowa tzn. przedłużenie umowy.


nemo333 jęczysz, że dzwonią jak jestes w szkole/pracy. Nie zapominaj, że ich próby skontaktowania się z Tobą to jest ich PRACA.
Konsultant infolinii PLAY

Siemens A50->Nokia 3310->Nokia 3510i->Nokia 3100->Sony Ericsson T630->Nokia 6020->Nokia 5300->Nokia 5310 XpressMusic->Nokia 6303->Nokia C5-00->Nokia X3-02->Samsung Delphi->Nokia 6700->Nokia E52->Nokia 700.
dm1991 Male
50%

User avatar
 
Offline
 
Telefon: Nokia 700
Soft: Belle - 111.020.0308
Operator: Orange
Age: 33

Joined: 1 Apr 2010
Online: 5d 5h 1m 5s
Posts: 150Topics: 11
Reputation point: 78
    Windows 7 Firefox

Post by nemo333 » 2 Jan 2012, o 00:28

ale skoro przez 2 tyg o jednej porze dzwonią i nie odbieram to może ich głupkowaty system zarejestrowałby żeby zadzwonić w innej godzinie bo jak widać o tej porze jestem nieosiągalny?
Image
nemo333 Male
fb.com/nemowaKK
Sponsor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: S21 FE, oraz 400 innych w ramach kolekcji
Soft: Android 13
Operator: Orange

Joined: 26 Jun 2009
Online: 449d 1h 18m 22s
Posts: 9186Topics: 98
Reputation point: 6516
    Windows 7 Chrome

Post by poziomkacs » 2 Jan 2012, o 00:58

dm1991 wrote:Zgodze się. Operatorzy nie handlują numerami ani się nimi nie wymieniają. Jeśli by była jedna baza to bysmy nic nie robili tylko telefony odbierali, to z Plusa, to z Playa, to z tepsy czy Netii... Impossible.
Jedynie mogą dzwonić, jesli np kiedys ktos podał Plusowi swój numer czy w jakiejs promocji, konkursie czy usłudze jako kontaktowy, i wtedy jak widzą że jest to numer innego operatora to mogą zadzwonić np z ofertą przeniesienia numeru do nich, lub jesli ma się numer u operatora, wtedy dzwonią z ofertą tzw. dosprzedażową. A jak do kogos dzwoni jego operator to w pierwszej kolejnosci albo niezapłacona faktura albo oferta utrzymaniowa tzn. przedłużenie umowy.


nemo333 jęczysz, że dzwonią jak jestes w szkole/pracy. Nie zapominaj, że ich próby skontaktowania się z Tobą to jest ich PRACA.


Pokaż mi gdzie napisałem że operator handluje numerami...



Ogólnie taka ciekawostka ceny numerów chodzą od 0.50zł do 2zł :P (oczywiście zdobyte w legalny sposób)...

Call Center wydają setki tysięcy złotych rocznie na takie bazy danych :)
poziomkacs Male
30%
 
Offline
 
Telefon: Nokia C3-00 | N-Gage Classic
Soft: 8.70 | 3.30
Operator: Orange
Age: 31

Joined: 13 Dec 2011
Online: 1d 21h 15m 7s
Posts: 60Topics: 5
Reputation point: 20
    Windows XP Firefox

Post by dm1991 » 2 Jan 2012, o 01:00

My jako rekordy dla Google jesteśmy warci 6zł/osoba.
Konsultant infolinii PLAY

Siemens A50->Nokia 3310->Nokia 3510i->Nokia 3100->Sony Ericsson T630->Nokia 6020->Nokia 5300->Nokia 5310 XpressMusic->Nokia 6303->Nokia C5-00->Nokia X3-02->Samsung Delphi->Nokia 6700->Nokia E52->Nokia 700.
dm1991 Male
50%

User avatar
 
Offline
 
Telefon: Nokia 700
Soft: Belle - 111.020.0308
Operator: Orange
Age: 33

Joined: 1 Apr 2010
Online: 5d 5h 1m 5s
Posts: 150Topics: 11
Reputation point: 78
    Windows 7 Firefox

Post by poziomkacs » 2 Jan 2012, o 01:04

heh :)

U brata w firmie co pół roku około 100 tysi wyrzucają na bazy numerów klientów :)
poziomkacs Male
30%
 
Offline
 
Telefon: Nokia C3-00 | N-Gage Classic
Soft: 8.70 | 3.30
Operator: Orange
Age: 31

Joined: 13 Dec 2011
Online: 1d 21h 15m 7s
Posts: 60Topics: 5
Reputation point: 20
    Windows XP Firefox

Previous

Return to Grupa Plus

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests