ja mam Kawasaki KMX 125ccm, na oponach terenowych wyciagam po szosie do 140km/h, wiecej sie dygam Na oponach szosowych mysle ze zamyka licznik czyli 150++
cylinder 80ccm Hebo, wzmociony wał i łożyska, tłumik LeoVice Hade Made 70, sportowy wariator, rolki i pasek malossi, filtr powietrza malossi, oponka na tyle 145:)
ogólnie vmax to ok 120km/h przy cieższych rolkach ale wtedy słabsze przyspieszenie, są założone lżejsze i jest tak 90-100km/h idealnie na miasto i przyspieszenie eleganckie nikt nie ma szans ze startu ze świateł:)
ale odkąd zrobiłem prawko to stoi czyli już chyba 2-3lata
Mnie to i tak nie pobijecie. Legenda polskiej motoryzacji dostepna dla kazdego. Komar 2352 po kapitalnym remoncie;] '83 r. wszystko w nim robilem sam :
Z kumplem expimy WSK 125 Troszku jest zdezylowana, gaźnik do wymiany i parę innych pierdół. Zimna - śmiga jak pocisk. Spuchnie - dopychasz nogami żeby wjechać pod górkę.
NoViK wrote:Ale temat dotyczy motorów a nie rowerów
on ma motorower, on jest moto a wracając do tematu to ja posiadam ogara 200 ale ni mam fotek. na wiosne chyba dopiero zrobie bo obecnie jest u kuzyna a nie zanosi się ze wcześniej tam będę
A to moja niunia Dziś jej zrobiłem zdjęcie, ale trochę zakurzona i trzeba będzie parę drobnych części wymienić które już zamówiłem a tak to lalka i chodzi dobrze.
[ Dodano: 5 lut 2010, o 17:15 ] Lysolek90, A jaki to silnik ?
Eee tam u mnie w stajni stoi: 1) Hero Puch Winner - 60 km/h 2) WSK 125 skrzynia trójka - 90 km/h 3) Honda rebel 125 - 100 km/h więcej miałem cykora po polnych scieżkach