[302] Nieskuteczne naprawy gwarancyjne.

Rozbieranie telefonu, usterki sprzętowe, naprawa części.

Post by Shinso » 17 Dec 2012, o 14:06

Witam Państwa

może ktoś będzie w stanie mi pomóc. 3 miesiące temu wykupiłem w sieci T-mobile abonament do którego otrzymałem Nokia Asha 302. Dodam, ze jest to abonament na Stowarzyszenie pomagające niepełnosprawnym, a telefon miał służyć naszym wolontariuszom.

po 3 tygodniach użytkowania telefon uległ awarii. Sam z siebie przestał działać, tzn. przestała działać klawiatura poza czerwoną słuchawką, służącą do kończenia połączeń. Przy pomocy kabla USB oraz oprogramowania ze strony producenta zainstalowałem ponownie oprogramowanie telefonu, jednak w niczym to nie pomogło. Po wyjęciu baterii na dobę telefon działał normalnie przez około godzinę i znowu ten sam problem powracał. Oddałem go do Salonu, który odesłał telefon na naprawę gwarancyjną do serwisu: Regenersis. Pomimo, że opisaliśmy usterkę, to telefon powrócił "naprawiony" z opisem dokonanych napraw, gdzie m. innymi wpisano wymianę wyświetlacza...naprawę dźwięku i wiele innych. Gołym okiem widać, że wyświetlacz nie jest wymieniony, ale co tam...miałem nadzieję, że telefon działa, jednak po włączeniu znowu działał tylko godzinę a potem już tylko czerwona słuchawka...

Ponownie oddałem go do salonu, który odesłał do tego samego serwisu. Tym razem czekałem jakieś 1.5 miesiąca. Telefon odebrałem w piątek i znowu to samo...po godzinie nie nadaje się do użytku. Opadają mi ręce...panowie z serwisu opisali w piśmie, że nie stwierdzają awarii telefonu...miał służyć wolontariuszom...ich podopiecznym...niepełnosprawnym...a okazało się, że płacimy abonament, a telefonu de facto nie mamy.

Nie wiem już co robić. Oddać go znowu do naprawy ? Ale po co ? A może w tym modelu coś trzeba po prostu nacisnąć...ustawić...może mogą mi Państwo pomóc ? będę bardzo wdzięczny.

Dziękuję i pozdrawiam.



Jurek.
Shinso Male
User
 
Offline
 
Telefon: Nokia C3
Soft: 8.2.7
Operator: Play

Joined: 7 Mar 2012
Online: 1h 20m 27s
Posts: 5Topics: 1
Reputation point: 0
    Windows 7 Firefox

Post by adam111 » 27 kwi 2009, o 00:00

BoTs RoX! :D
adam111 Mężczyzna
Oddajcie mi cześć!
50%

Avatar użytkownika
 
Online
 
Telefon: Nokia 3110c
Soft: v. 05.50
Operator: -----

Joined: 30 mar 2009
Online:
Posts:   •  Topics: 
    Ubuntu  Firefox

Post by nemo333 » 17 Dec 2012, o 15:36

To nie jest normalne... Wystosuj do nich pismo i opisz dokładnie całą sytuację i dopisz że skoro naprawa telefonu nie jest możliwa czego dowodem były kilkukrotne bezskuteczne próby naprawy to żądasz wymiany na nowy, 100% sprawny egzemplarz gdyż telefon nie spełnia podstawowych funkcji tzn nie można dzwonić i odbierać połączeń. Mam nadzieje że to podziała ;) Ew znajdź w Twojej okolicy punkt Nokia Care i tam oddaj, może oni lepiej naprawią telefony bo Regenersis odwala fuszerkę przy Nokii :roll:
Image
nemo333 Male
fb.com/nemowaKK
Sponsor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: S21 FE, oraz 400 innych w ramach kolekcji
Soft: Android 13
Operator: Orange

Joined: 26 Jun 2009
Online: 449d 2h 53s
Posts: 9186Topics: 98
Reputation point: 6516
    Windows 7 Firefox

Post by Wodnik Szuwarek » 17 Dec 2012, o 16:17

Te leszcze z Regenersis nic ci nie naprawią. Na samym początku było żądać wymiany na nowy z tytułu niezgodności z umową, ale u sprzedawcy. Teraz już za późno, bo trafił na naprawę gwarancyjną. Chyba, że kupiony na działalność gospodarczą, to możesz skorzystać z rękojmi.
Wodnik Szuwarek Male
Szef Wszystkich Szefów
Expert
 
Offline
 
Telefon: iPhone Xs
Operator: Orange
Location: Warszawa

Joined: 9 Aug 2010
Online: 41d 1h 28m 17s
Posts: 4427Topics: 480
Reputation point: 5230
    Windows 8 Firefox

Post by Shinso » 17 Dec 2012, o 16:24

Dziękuję za odpowiedzi.
nasze Stowarzyszenie jest nonprofit, czyli bez zysku, ale przez T-Mobile jesteśmy traktowani jak firma, ponieważ nie mają oni w swoim regulaminie opcji dla organizacji pozarządowych. Możemy więc wymienić ten telefon na nowy ?

Serwis sprawia naprawdę bardzo negatywne wrażenie. pierwsza naprawa to lipa. Wpisali np. wymianę wyświetlacza, a był on zarysowany i po tej niby wymianie nadal jest... w tym samym miejscu...wiec nic nie zostało wymienione. Podczas drugiej naprawy chyba w ogóle telefonu nie włączano a tylko przeleżał.

Dziwi mnie, że poważny operator współpracuje z takim serwisem ...
Shinso Male
User
 
Offline
 
Telefon: Nokia C3
Soft: 8.2.7
Operator: Play

Joined: 7 Mar 2012
Online: 1h 20m 27s
Posts: 5Topics: 1
Reputation point: 0
    Windows 7 Firefox

Post by wook » 17 Dec 2012, o 16:34

to że wymienili ekran nie znaczy, że zmienili obudowe która jest porysowana.
Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
wook Male
Nokia Fanboy - Wook
Friend

User avatar
 
Offline
 
Telefon: NOKIA E6/N8/Lumia 820/Walton Primo G1/Honor 8
Soft: Symbian Belle/WP 8.1/Android 4.2/7.0
Operator: Virgin Mobile
Location: Polska

Joined: 16 Aug 2011
Online: 57d 10h 29m 57s
Posts: 2604Topics: 346
Reputation point: 1585
    Symbian Opera

Post by Wodnik Szuwarek » 17 Dec 2012, o 16:37

Rękojmia u sprzedawcy. Możesz odstąpić od umowy lub żądać wymiany na nowy wolny od wad. Obniżenie ceny lub usunięcie wad raczej cię nie interesują :D
Wodnik Szuwarek Male
Szef Wszystkich Szefów
Expert
 
Offline
 
Telefon: iPhone Xs
Operator: Orange
Location: Warszawa

Joined: 9 Aug 2010
Online: 41d 1h 28m 17s
Posts: 4427Topics: 480
Reputation point: 5230
    Windows 8 Firefox

Post by Shinso » 17 Dec 2012, o 17:37

Tak zrobię. Zgłoszę się do salonu i poproszę o wymianę. Zobaczymy, jak się zachowa T-mobile.

Co do wyświetlacza...nie rozkręcałem takiej nokii , sądziłem, że nie ma szybki a od razu wyświetlacz. Jednak...pomimo wszystko...po co wyświetlacz był wymieniany skoro usterka jest inna... wyświetlacz działa o.k. napisali, ze wymieniali głośnik...nie wiem po co i coś tam jeszcze...
Pomimo tego, oddali uszkodzony telefon. A teraz w ogóle nic nie naprawiali...jakby sądzili, że żartuje z nich...nie chcę telefonu...wolę aby był w serwisie...nie rozumiem tego.

Piszę z malutkiego miasteczka na Roztoczu i salon mam w odległym o 40 km Biłgoraju. Pojadę tam w tym tygodniu i napiszę, co udało się mi załatwić.

Dziękuję.
Shinso Male
User
 
Offline
 
Telefon: Nokia C3
Soft: 8.2.7
Operator: Play

Joined: 7 Mar 2012
Online: 1h 20m 27s
Posts: 5Topics: 1
Reputation point: 0
    Windows 8 Firefox

Post by nemo333 » 17 Dec 2012, o 17:46

Przyszedł fon w którym nic nie trzeba było robić bo akurat działał przez tą godzinę od włączenia to sobie ktoś wpisał na kartę gwarancyjną wymianę połowy telefonu i dla znajomych wyniósł części ;)
Image
nemo333 Male
fb.com/nemowaKK
Sponsor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: S21 FE, oraz 400 innych w ramach kolekcji
Soft: Android 13
Operator: Orange

Joined: 26 Jun 2009
Online: 449d 2h 53s
Posts: 9186Topics: 98
Reputation point: 6516
    Windows 7 Firefox

Post by Shinso » 17 Dec 2012, o 22:38

Tak sądzisz ? kurcze, ale to jest totalnie nie uczciwe. Tak wiec napisze jeszcze raz...bardzo mnie dziwi, ze w dzisiejszych czasach tak można...przecież operator traci renomę przez nieudolność...nieuczciwość serwisu...
Ech :(
Shinso Male
User
 
Offline
 
Telefon: Nokia C3
Soft: 8.2.7
Operator: Play

Joined: 7 Mar 2012
Online: 1h 20m 27s
Posts: 5Topics: 1
Reputation point: 0
    Windows 8 Firefox

Post by Wodnik Szuwarek » 17 Dec 2012, o 23:17

W Regenersis pracownicy kradną co się tylko da. Złodziejstwo jest na najwyższym poziomie. Odnośnie napraw Nokii i nienaprawiania tych telefonów to wynika z procedur. U nas realizują tylko poziom 1 i 2. Jeśli naprawa dotyczy poziomu 3 i 4 to wysyłają na Węgry do autoryzowanego serwisu Nokii, bo u nas takie nie istnieją. U nas wszystko robią podwykonawcy i tylko drobne usterki. Także jak poważniejsza usterka to wysyłają za granicę, a jak nie, to albo kitują, że naprawili telefon, albo proponują wymianę całej płyty głównej.
Wodnik Szuwarek Male
Szef Wszystkich Szefów
Expert
 
Offline
 
Telefon: iPhone Xs
Operator: Orange
Location: Warszawa

Joined: 9 Aug 2010
Online: 41d 1h 28m 17s
Posts: 4427Topics: 480
Reputation point: 5230
    Windows 8 Firefox

Post by Shinso » 17 Dec 2012, o 23:45

O.K. O tym serwisie wyrobiłem sobie złą opinie. Rozmowa z Państwem na tym forum tylko ja ugruntowała. To strasznie smutne, ale cóż...

Swoją drogą nokie to naprawdę fajne telefony. Nie licząc 1 samsunga, prywatnie zawsze miałem Nokie. Nawet stare zachowywały się super. Dlatego strasznie zdziwiłem się zachowaniem tej Ashy. Przecież to nowy telefon. Zresztą przyjemny i jak się wydaje, solidnie wykonany. Porządna obudowa, świetna klawiatura, dobry wyświetlacz...a tutaj taka niespodzianka...
czy ma może ktoś pomysl, co to może być ?
Shinso Male
User
 
Offline
 
Telefon: Nokia C3
Soft: 8.2.7
Operator: Play

Joined: 7 Mar 2012
Online: 1h 20m 27s
Posts: 5Topics: 1
Reputation point: 0
    Windows 8 Firefox

Post by Wodnik Szuwarek » 18 Dec 2012, o 00:15

Usterki były zawsze w każdym urządzeniu elektronicznym i zawsze będą. Dlaczego? Odkąd istnieje człowiek to popełnia błędy. Nawet na etapie produkcji, bo to dzieło człowieka :) Kiedyś przed Regenersis był lepszy serwis, a teraz to tam wszystko ląduje. Także zamiast bawić się w jakiekolwiek naprawy, to proponuję korzystać z ustaw. Tutaj mamy dosyć proste rozwiązanie, bo rękojmia. Natomiast jak ktoś zawrze umowę konsumencką i odda na naprawę gwarancyjną, po czym dostanie to samo co wcześniej, to jest w ciemnej du***, bo ustawa już go nie obowiązuje i musi liczyć na przychylność pracowników serwisu czyli krótko mówiąc nieprzychylność.
Wodnik Szuwarek Male
Szef Wszystkich Szefów
Expert
 
Offline
 
Telefon: iPhone Xs
Operator: Orange
Location: Warszawa

Joined: 9 Aug 2010
Online: 41d 1h 28m 17s
Posts: 4427Topics: 480
Reputation point: 5230
    Windows 8 Firefox

Post by Adelle44 » 23 Dec 2012, o 16:30

Możesz odstąpić od umowy lub żądać wymiany na nowy wolny od wad.
Adelle44 Female
User
 
Offline
 
Telefon: e52
Operator: Orange
Age: 38
Location: krakow

Joined: 23 Dec 2012
Online: 10m 14s
Posts: 3Topics: 0
Reputation point: 0
    Windows 7 Opera


Return to [S40] Hardware

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest