Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat



Ogłoszenie


Forum NokiaHacking.pl obchodzi swoje 15. urodziny! Image






Previous topic | Next topic
Page 1 of 1 [ 4 posts ]
Print view
Write comments Post new topic


[N97] Nokia N97 mini, pomocy...

Post [N97] Nokia N97 mini, pomocy... 24 Jul 2016, o 20:21

Female - User  Posts/Topics2/1  Reputation point 0 
Offline  Profile 
Macintosh Firefox
Witajcie sztukmiszcze i sztukmiszczki. Jestem tu od godziny, a od tygodnia jestem posiadaczką N97 mini, nówka nie śmigana w wersji gold, made in Finland. Krwią zdobyta, wymarzona głównie ze względu na qwerty, dźwięk, aparat, pamięć. Do szczęścia brakuje oczywiście aktualizacji, internetu (nie, żebym była doń przykuta, ale jakaś nawigacja, mailing byłyby mile widziane).
Jestem zieloniutka w tych sprawach i jedyne, czym mogę się wesprzeć to Pan google i nikła ilość informacji w necie...no i to forum zacne, na które właśnie trafiłam. Nie wiele rozumiem z technicznych informacji i porad, które czytam od 7 dni.
w tym momencie wersja oprogramowania mojej Nokii to : v 11.0.102 z 2010 roku. Niestandardowa - 11.0.102.346.01, typ RM-555.
Jak się domyślacie, nic nie chce się aktualizować z automatu, nie ma symbiana, nie ma ovi, chyba nawet Nokii nie ma, internet działa jak chce, przewertowałam instrukcję i tematy pomocy, kombinuję jak koń pod górę i czuję, że ta góra się kończy jak dla mnie, albo w końcu coś namieszam i będzie po zabawie.. a do tego jeszcze mam mac'a a nie pc, więc instalacja, aktualizacja przez komputer odpada.
Czy któryś z szanownych kolegów lub koleżanek mieszkających w stolicy mógłby pomóc mi niewirtualnie i zrobić z tym telefonem tyle, ile się da na dzień dzisiejszy lub choć wytłumaczyć cokolwiek? Odwdzięczę się kawą, winem..
pozdrawiam

Last post
Reply with quote 


Post [N97] Re: Nokia N97 mini, pomocy... 24 Jul 2016, o 20:26

Male - Administrator  Posts/Topics12082/1215  Reputation point 17483 
Offline  Profile  WWW   
Windows 10 Firefox