[E72] Nowy soft do Nokii E72 i przeglądanie stron WWW.

Wbudowane oprogramowanie, problemy z softem, flashowanie.

Post by oppo1 » 23 Sep 2020, o 23:24

Szanowni Forumowicze,
To mój pierwszy wpis na tym forum, jestem totalnie zielony w temacie, wiec zwracam się do Was z prośbą o pomoc.
Mianowicie, kupiłem tel. Nokia e72 - z różnych względów potrzebuję telefonu bez androida i ios. Telefon, który mam (pochodzi ze Skandynawii) nie ma języka polskiego, dodatkowo w niektórych sytuacjach rozwija się menu w języku wikingów...
Chciałbym wgrać nowe oprogramowanie, przeryłem trochę tego forum, ale (co zrozumiałe) wszystkie wątki w tym temacie są sprzed lat, a podane w nich linki nie działają. Jak mi się już udało jakiś pobrać, to Chrome mi mówi, że go usuwa, a jak zmniejszam bezpieczeństwo chrome w ustawieniach i pobieram ten plik, to i tak go usuwa pisząc, że ma wirusa.
Czy mogę Was prosić o podesłanie działających linków do oprogramowania, dzięki któremu będę w stanie wgrać nowe oprogramowanie? I czy jest to dla laika prosta sprawa? Czy ew. da się gdzieś zwrócić, żeby ktoś mi to zrobił?

Jeszcze jedno pytanie, mam problem z łączeniem się z internetem przez ten telefon, ciągle wyskakują jakieś błędy, m. in. że nie można nawiązać bezpiecznego połączenia... Play od razu wysłał mi ustawienia internetu i mms, które zapisałem, ale i tak nie działa net, jak powinien - np. łączy mnie z google, po wpisaniu adresu i kliknięciu "Go to" (chyba tylko z tym adresem), mogę coś wyszukać, ale już kliknąć na wyszukaną stronę nie mogę...
Pomóżcie, proszę...

Pozdrawiam serdecznie, Janek.
oppo1 Female
User
 
Offline
 
Telefon: e72
Operator: Play

Joined: 23 Sep 2020
Online: 52m 20s
Posts: 1Topics: 1
Reputation point: 0
    Windows 10 Chrome

Post by adam111 » 27 kwi 2009, o 00:00

BoTs RoX! :D
adam111 Mężczyzna
Oddajcie mi cześć!
50%

Avatar użytkownika
 
Online
 
Telefon: Nokia 3110c
Soft: v. 05.50
Operator: -----

Joined: 30 mar 2009
Online:
Posts:   •  Topics: 
    Ubuntu  Firefox