Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat





Previous topic | Next topic
Page 1 of 1 [ 1 post ]
Print view
Write comments Post new topic


Nvidia urealni PS4 technologiami PhysX i APEX

Post Nvidia urealni PS4 technologiami PhysX i APEX 9 Mar 2013, o 23:07

Male - Sponsor  Posts/Topics747/142  Reputation point 985 
Offline  Profile  WWW   
Windows XP Firefox
Nvidia poinformowała dziś o zapewnieniu wsparcia konsoli Sony PlayStation 4, za pośrednictwem popularnych rozwiązań, pakietów programistycznych (SDK), takich jak Nvidia PhysX oraz Nvidia APEX.

Twórcy gier stosują technologie PhysX i APEX do detekcji zderzeń oraz symulacji postaci, ubrań, płynów, cząstek i innych elementów w różnego rodzaju urządzeniach, od przenośnych, poprzez konsole stacjonarne, aż po komputery osobiste.

Technika Nvidia PhysX jest popularnym silnikiem fizyki wykorzystywanym do projektowania realistycznych efektów, realizowanych w czasie rzeczywistym, w grach komputerowych. Środowisko programistyczne PhysX oddaje twórcom pełną kontrolę nad ostatecznym wyglądem ich gier.

Z pomocą programistom chcącym pójść o parę kroków dalej przychodzi Nvidia APEX, a więc rozwiązanie, które pozwala artystom na tworzenie skomplikowanych środowisk fizycznych. Mogą oni zwiększyć ilość i jakość obiektów mogących ulec zniszczeniu, zaprojektować mgłę i inne efekty cząsteczkowe będące integralną częścią rozgrywki oraz stworzyć realistycznie wyglądającą odzież reagującą na ruchy postaci, a to wszystko w celu osiągnięcia większego realizmu w swoich grach.

"Profesjonalna technika odpowiedzialna za fizykę jest niezbędna dla zapewnienia lepszych wrażeń w grach, a wsparcie dla wielu platform jest kluczowe dla programistów", powiedział Mike Skolones, menedżer produktu odpowiedzialny za technologię PhysX w firmie Nvidia. "Dzięki wsparciu technologii PhysX i APEX dla PlayStation 4, klienci mogą oczekiwać lepszych gier." - dodaje.

Nvidia PhysX oraz APEX zostały zaprojektowane tak, by mogły współpracować z różnymi architekturami procesorów. Mogą być też oczywiście sprzętowo akcelerowane przez GPU w kartach graficznych obsługujących architekturę CUDA.

PcLab
Last edited by WojtekGr on 9 Mar 2013, o 23:08, edited 1 time in total.
Reply with quote 

Write comments  Post new topic

Page 1 of 1 [ 1 post ]
Previous topic | Next topic

Search for

Jump to
 


Users browsing this forum: No registered users and 1 guest