![]() |
Register | Login |
Site Rules
• FAQ
• Search • Contact
Portal • Blog • Wiki • Chat |
Board index » Hyde Park » Lifestyle » Motoryzacja |
Previous topic | Next topic Page 198 of 262 [ 3921 posts ] Go to page Previous 1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 262 Next |
Print view |
Write comments | Post new topic |
O wszystkim i o niczym. |
---|
![]() |
13 Jun 2015, o 13:17 |
ZiomalMarcin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Krzysiek_PL wrote: Ej zimusie pytanie, miałem odpiety akumulator po podpieciu wszytko działa, włączam zapłon wszystkie kontrolki włącznie z tą od poduszki gasna i zapalam silnik i jest nadal git A w czasie jazdy zapala mi się kontrolka poduszek Co się zepsuło, gdzie szukać usterki ? Masz jakiś błąd na komputerze poduszek, albo jakiś czujnik siada. W Astrze wywala mi kontrolkę w wilgotne dni (mgła, deszcz), wtedy odpalam silnik na nowo i problem znika. Bez diagnostycznego nic nie zdziałasz, bo nie wiesz w czym leży problem. |
Last post |
![]() |
![]() |
13 Jun 2015, o 13:31 |
Krzysiek_PL ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ech to lipa, na razie to pieprze niech się swieci
![]() |
![]() |
![]() |
13 Jun 2015, o 14:00 |
davvid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
olej to. najwyżej Ci nie wystrzeli podczas wypadku, albo wystrzeli bez powodu przy okazji robiąc krzywdę.
Dezaktywuj ją i po problemie ![]() |
![]() |
![]() |
13 Jun 2015, o 14:03 |
ZiomalMarcin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
davvid wrote: olej to. najwyżej Ci nie wystrzeli podczas wypadku, albo wystrzeli bez powodu przy okazji robiąc krzywdę. Dezaktywuj ją i po problemie Jak świeci się kontrolka to system odpalania poduszek jest wyłączony. Nie puknie. ![]() [ Komentarz dodany przez: davvid: 13 czerwca 2015, o 14:13 ] no i po problemie ![]() |
![]() |
![]() |
13 Jun 2015, o 19:17 |
Krzysiek_PL ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
leje juz na to
![]() moze w te wakacje kupie se auto to los forda juz mi bedzie obojetny ![]() [ Dodano: 13 cze 2015, o 19:17 ] o ku*** jaka rzeźba ![]() |
![]() |
![]() |
14 Jun 2015, o 11:23 |
_NeedSpeed_ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
davvid wrote: hello, wiecie czemu te meganki są takie tanie? jakie są największe minusy tej generacji (pomijając fakt, że urodą nie grzeszy. A nawet można powiedzieć że jest paskudna)? Do Astry trzeba dołożyć jeszcze przynajmniej 5k ![]() bo ludzie nie wiedza czego chca ![]() |
![]() |
![]() |
14 Jun 2015, o 11:55 |
davvid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
_NeedSpeed_ wrote: 2.0T 163km co to za motór? Osiągi osiągami, ale żeby się nie je*** przy wyjeżdżaniu z garażu.Chyba bardziej polecane są 2.0 bez turba 136km ![]() |
![]() |
![]() |
14 Jun 2015, o 12:26 |
_NeedSpeed_ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2.0T 163, 170, 205KM to bardzo udane jednostki. Bezawaryjne, nie spalają Bóg wie ile i łatwo przyjmują gaz w razie czego. 2.0T to F4RT i są zbudowane na bloku wolnossącego 2.0 F4R 135KM. Jeśli masz wybór wolnossący i turbo to bez zastanowienia bierz 2.0T, w Lagunach są te same jednostki i wszystko jest ok. Czasem tylko strzeli jakiś wąż od strony ciśnieniowej turbo-ic, albo jakiś czujniczek ale to naprawdę drobnostki i nie zdarzają się często.
|
![]() |
![]() |
14 Jun 2015, o 12:40 |
davvid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
davvid wrote: 2.0 bez turba 136km coś posrałem. Ten motor jest w peżotach ![]() robię rozeznanie rynku, ale astra 3 gniecie te meganki ;-) |
![]() |
![]() |
14 Jun 2015, o 12:56 |
_NeedSpeed_ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Co kto woli. Megane może wygląda troszke bardziej kobieco
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
14 Jun 2015, o 13:46 |
ZiomalMarcin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jutro Ada leci na przeguby. Mechanik chce przeprowadzić "regeneracjo - reanimację", bo jest duża szansa to odratować i duża szansa na to, że są to przeguby jeszcze fabryczne, które są trwalsze niż zamienniki.
Nie ukrywam - napieprza zdrowo przy skręcaniu. ŁUP ŁUP ŁUP ![]() [ Komentarz dodany przez: pawelooss: 14 czerwca 2015, o 14:00 ] Czy jak wymienisz pół auta, to nadal możesz chwalić się, że masz to samo auto? ![]() |
![]() |
![]() |
14 Jun 2015, o 14:27 |
davvid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja wychodzę z założenia, że jak coś i tak trzeba rozebrać, to trzeba przy okazji wymienić na nowe. W innym wypadku szkoda czasu i roboty, bo zaraz będziesz płacił drugi raz jak znowu się sp***doli
![]() poza tym 20 letnie przeguby? Ja bym wymieniał już 10 lat temu ![]() [ Dodano: 14 cze 2015, o 14:27 ] pawelooss wrote: Czy jak wymienisz pół auta, to nadal możesz chwalić się, że masz to samo auto? przecież logiczne że części się zużywają i się wymienia na nowe. Jak kupujesz nową baterię do jednego ze swoich kaszlaków, to znaczy że jest to już inny kaszlak? ![]() [ Komentarz dodany przez: pawelooss: 14 czerwca 2015, o 14:41 ] No ale bateria to nie połowa części. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
14 Jun 2015, o 20:22 |
ZiomalMarcin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wymiana oleju i paska rozrządu to psucie się auta? Gratuluję logiki.
|
![]() |
![]() |
14 Jun 2015, o 21:01 |
davvid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pawelooss wrote: co rusz czytam, że w tym starociu się coś zepsuło. jak coś jest nadgryzione zębem czasu, to jest to raczej nieuniknione ![]() poza tym tak jak mówię, to są normalne części eksploatacyjne, które się zużywają i nie ma ch*** że będzie inaczej ![]() |
![]() |
![]() |
14 Jun 2015, o 21:52 |
ZiomalMarcin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spis części / płynów podlegających wymianie w ramach NORMALNEJ eksploatacji auta, które się po prostu zużywają bo podlegają obciążeniom chemicznym / termicznym / mechanicznym przez co następuje ich stopniowe niszczenie:
- olej - płyn chłodniczy - płyn hamulcowy - wszelkiej maści filtry (paliwowe, powietrza, kabinowe) - hamulce - sprzęgło - pasek / łańcuszek rozrządu - pompa wody (jeśli jest zasilana od rozrządu) - żarówki - przeguby (wewnętrzne i czasem zewnętrzne) - zawieszenie (głównie amortyzatory) - czynnik chłodniczy w klimatyzacji (nawet w najlepszej klimatyzacji ubywa go zawsze) - świece + kable zapłonowe - rozdzielacz zapłonu + palec rozdzielacza (popularna "kopułka" HWDP temu kto to wymyślił, zero odporności na wilgoć) W przypadku LPG dochodzi jeszcze okresowa wymiana parownika, regulacja (zalecana 1x na 10 000 km), oraz 1x na 10 lat wymiana zbiornika. Jak coś mnie ominęło to Ci co znają się na autach niech dopiszą. [ Komentarz dodany przez: davvid: 14 czerwca 2015, o 22:05 ] jeszcze wycieraczki i płyn ![]() koszty śmieszne, ale od zimy planuje wymienić i nie ma kiedy ![]() |
Top |
![]() |
Write comments | Post new topic |
Go to page Previous 1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 262 Next Page 198 of 262 [ 3921 posts ] Previous topic | Next topic |
|
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests |
Board index » Hyde Park » Lifestyle » Motoryzacja |
© 2009-2023 Forum NokiaHacking.pl • Full version of site (Hi-Fi)
Powered by phpBB & phpBB3.PL & phpBB SEO modified by Pawelooss Time : 2.155s | 109 Queries | GZIP : Off |