_NeedSpeed_ wrote: tak jak chcę słuchać radia na postoju muszę odpalać zapłon
_NeedSpeed_ wrote:Ale debil projektował elektrykę we Fiatach. Żeby nie zrobić dodatkowej pozycji w stacyjce na zasilanie akcesoriów.. I tak jak chcę słuchać radia na postoju muszę odpalać zapłon. No bo pod stały +12v radia nie mogę podpiąć bo trochę dużo prądu pobiera w st-by
[ Dodano: 13 sty 2016, o 17:16 ]
ale już mam patent i na to przerobię stacyjkę
_NeedSpeed_ wrote:ziś jeszcze zdążyłem zrobić taki mały modzik funkcjonalny czyli zasilanie świateł mijania oparte na przekaźnikach. W Bravo i wielu wielu innych autach obwód świateł nie posiada przekaźników, a zasilanie żarówek idzie bezpośrednio przez przełącznik świateł. I takim oto sposobem przez maleńkie styki przełącznika za***rdala prąd blisko 10A, licząc dwie żarówki po 55W daje 110W i to przepuszczane jest przez przełącznik. Zmierzyłem u siebie napięcie bezpośrednio na żarówce i wyniosło 12.4V na uruchomionym silniku. Po wrzuceniu przekaźników jest prawie napięcie akumulatora, u mnie ładowanie wynosi 14V, na lampach jest 13.8~13.9V. Czyli spadek napięcia na fabrycznej instalacji był w ch** duży. Czekam na noc, jak to będzie teraz świecić
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests