Nie no ku*** bez przesady ziomuś. Grafit, jaśniejszy trochę albo ciemniejszy

I jeszcze srebrne zaciski hamulców.
I powiem Ci że za***iście to twoje wozidło wygląda
[ Dodano: 14 sty 2016, o 13:13 ]Dziś jeszcze zdążyłem zrobić taki mały modzik funkcjonalny czyli zasilanie świateł mijania oparte na przekaźnikach. W Bravo i wielu wielu innych autach obwód świateł nie posiada przekaźników, a zasilanie żarówek idzie bezpośrednio przez przełącznik świateł. I takim oto sposobem przez maleńkie styki przełącznika za***rdala prąd blisko 10A, licząc dwie żarówki po 55W daje 110W i to przepuszczane jest przez przełącznik. Zmierzyłem u siebie napięcie bezpośrednio na żarówce i wyniosło 12.4V na uruchomionym silniku. Po wrzuceniu przekaźników jest prawie napięcie akumulatora, u mnie ładowanie wynosi 14V, na lampach jest 13.8~13.9V. Czyli spadek napięcia na fabrycznej instalacji był w ch** duży. Czekam na noc, jak to będzie teraz świecić

hehe sorki za ten kurz


Obczajcie jaki przekrój mają te kabelki (szary i czarny) które były fabrycznie XD Teraz sterują cewką przekaźnika. Podciągnąłem do lamp nową masę i +12V od akumulatora.