Edycja plików PPM - wideotutorial!
- Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content
Wypakowanie obrazków z pliku PPM
Potrzebne nam są:
- Program NokiX,
- Skrypt dump_animations.
- Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content
Postępowanie:
1. Skrypt dump_animations.nrx wgrywamy do folderu "scripts" w katalogu, w którym rozpakowaliśmy NokiX'a.
2. Uruchamiamy NokiX'a i przechodzimy na zakładkę "Dumper".
3. Teraz wskazujemy:
- Flash: Oryginalny plik "*.ppm_b",
- Script: Skrypt "dump_animations.nrx",
- Parameters: Oryginalny plik "*.ppm_b".
4. Klikamy na przycisk Execute Script. i czekamy chwilkę aż NokiX wypakuje obrazki. Obrazki znajdziemy w katalogu NokiX'a w folderze "scripts/ANIM".
Gotowe, teraz możesz edytować i podmieniać grafiki!
Pakowanie obrazków do pliku PPM
Potrzebne rzeczy:
- Program NokiX,
- Skrypt insert_animations,
- Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content
- Obrazki wypakowane skryptem dump_animations.
Postępowanie:
1. Skrypt insert_animations wgrywamy do folderu "scripts" w katalogu, w którym rozpakowaliśmy NokiX'a.
2. Uruchamiamy NokiX'a i przechodzimy na zakładkę "Project".
3. Teraz wskazujemy:
- Input Flash: Oryginalny, czysty plik "*.ppm_b" bez żadnych modyfikacji,
- Output Flash: Nazwa zmodyfikowanego pliku "*.ppm_b" i lokalizacja, gdzie program ma go zapisać,
- Macros: Tutaj wskazujemy folder "scripts" w katalogu NokiX'a,
- Script: Tutaj wskazujemy skrypt "insert_animations",
- Parameteres: Tutaj wskazujemy plik "ANIM.txt" z folderu "scripts/ANIM" w katalogu NokiX'a.
4. Upewniamy się, że w tabeli mamy zaznaczony skrypt "insert_animations".
5. Klikamy na żółty przycisk Play na pasku narzędzi i czekamy, aż NokiX zrobi nowy plik PPM.
Po ukończeniu pracy możemy wgrać zmodyfikowany PPM Phoenix'em do telefonu.
Gotowe! Teraz możemy cieszyć się zmodyfikowanym oprogramowaniem!
Artykuł by: ZiomalMarcin 2009