32Hz - podbicie powouje zwiększenie najniższych tonów. W komputerowych
zestawach głośnikowych nie mamy szans usłyszeć tak niskiego basu.
60Hz - niskie tony, które pod odbiciu od scian powodują niemiłe buczenie.
100-150Hz - twardy bas (stopa, kick). również po odbicu powoduje buczenie.
500Hz - wysoki bas lub niska średnica. Podbicie powoduje zwiększenie głębi,
ale przesadnosć doprowadzi do ogłuszenia dźwięku podstawowego.
1000Hz - 2kHz - najlepiej słyszalne dźwięki. Pozostawmy je w spokoju.
4khz - dodają detalicznosci, ale wymagają dobrego sprzętu. Przy plasti-
kowych, tanich głośniczkach wzbudzi się "metaliczność i tępota" dźwięku.
8kHz - 12kHz- można troszkę dodać. Zazwyczaj poprawia się brzmienie.
16kHz i więcej - nie usłyszymy na tanim sprzęcie.
[ Dodano: 24 kwi 2016, o 14:41 ]
32Hz - podbicie powouje zwiększenie najniższych tonów. W komputerowych
zestawach głośnikowych nie mamy szans usłyszeć tak niskiego basu.
60Hz - niskie tony, które pod odbiciu od scian powodują niemiłe buczenie.
100-150Hz - twardy bas (stopa, kick). również po odbicu powoduje buczenie.
500Hz - wysoki bas lub niska średnica. Podbicie powoduje zwiększenie głębi,
ale przesadnosć doprowadzi do ogłuszenia dźwięku podstawowego.
1000Hz - 2kHz - najlepiej słyszalne dźwięki. Pozostawmy je w spokoju.
4khz - dodają detalicznosci, ale wymagają dobrego sprzętu. Przy plasti-
kowych, tanich głośniczkach wzbudzi się "metaliczność i tępota" dźwięku.
8kHz - 12kHz- można troszkę dodać. Zazwyczaj poprawia się brzmienie.
16kHz i więcej - nie usłyszymy na tanim sprzęcie.