jacacity wrote:Właśnie w tym problem że oryginalnie montowane radia nie mają przyklejonej kartki z rozpiską kabli, ponieważ producent samochodu uważa że wyposaża swoje wyroby w takie caraudio ,że użytkownikowi nigdy nie przyjdzie do głowy pomyśleć o jakimś innym grajku i kombinować z przekładką.
Po części prawda, ale u wujka w Chrysler Voyager na oryginalnym radiu była rozpiska, a nie powinno być bo było w nim radio dużo większe niż zwykłe, tj "nie proporcjonalne"

Po prostu nie dało rady tam wsadzić żadnego innego grajka bez wkładki "zmniejszającej dziury" na radio

W Escorcie drugiego wujka również było, w każdym nie fabrycznym (w każdym nie jakimś Oplowskim, Fordowskim itd.) jaki widziałem również była tabliczka

jacacity wrote:Jak już nie chcesz się bawić nożem to miernikiem to obczaj i pamiętaj żeby w kostce z radia plus był na przewodach czerwonym i żółtym ( przynajmniej tak są teraz w większości znaczone, dodatkowo mogą być napisy DC+,battery lub coś w tym stylu ,chodzi o podpięcie pamięci tymczasowej żeby ci stacje radiowe i inne ustawienia nie gubiły się po zgaszeniu radia). No a podłączenie głośników to standardowo bateryjką obczaisz które kable do głośników. I zwróć uwagę na polaryzację głośnika żeby ci bas do góry trzepał membraną ,a nie odwrotnie.
Podtrzymanie zasilania jest żółtym

I może też być zasilanie od anteny jeśli jest "automatycznie wysuwana", tj. w momencie włączenia radia antena dostaje erekcji

Dobrze prawisz, głośniki można sprawdzić bateryjką i pilnować polaryzacji (+ ma być +, - ma być -)
