Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat



Ogłoszenie


Forum NokiaHacking.pl obchodzi swoje 15. urodziny! Image






Previous topic | Next topic
Page 1 of 1 [ 1 post ]
Print view
Write comments Post new topic


Bohaterowie Hobbita wypromują WindowsPhone 8

Post Bohaterowie Hobbita wypromują WindowsPhone 8 22 Nov 2012, o 11:43

Male - Friend  Posts/Topics2604/346  Reputation point 1585 
Offline  Profile  WWW   
Symbian Opera
Image
Czy Microsoft żyje w świecie fantasy? Można
uznać, że ekranizacja Tolkiena + smartfony to
gruba przesada. Z drugiej strony, możemy mieć
też kreatywny strzał w dziesiątkę.


Warner Bros zgodziło się udostępnić Microsoftowi prawa licencyjne do wykorzystania ekranizacji "Hobbita" w kampanii reklamowej Windows Phone 8. Jak podaje brytyjski Marketing Magazine, wszystko ma kręcić się wokół bohaterów najnowszego filmu Petera Jacksona - hobbita Bilbo Bagginsa oraz czarodzieja Gandalfa. Szczegóły kampanii trzymane są na razie pod kluczem. Wiadomo jedynie, że skupi się ona na reklamie w sieci, prasie oraz reklamie ulicznej (outdoor) - zajmie się nią agencja Wunderman. Spotów reklamowych raczej nie ma się co spodziewać. Tu Microsoft już dziś działa dość aktywnie, z pomocą choćby latynoskiego wdzięku Jessiki Alby. Microsoft będzie również musiał ograniczyć zasięg całej akcji z "Hobitem", ponieważ prawa licencyjne obejmują jedynie USA, Wielką Brytanię, Francję i Niemcy. W Polsce Bilbo Baggins nie będzie promował Windows Phone 8.

Największym wyzwaniem dla kreatywnych będzie połączenie dwóch światów - ultranowoczesnych smartfonów i klasycznej aż do bólu konwencji fantasy z literatury Tolkiena. Oczywiście wszystko zostanie zapewne doprawione szczyptą epickiej wizji Petera Jacksona, ale i tak naprawdę trudno (moje osobiste zdanie) będzie upiec z tego reklamowe ciacho. Zupełnie inaczej wygląda super agent Jej Królewskiej Mości James Bond korzystający z gadżeciarskiej Sony Xperii T , czy seksowna Megan Fox zabawiające się ultrabookiem Acera z Windows 8 . Smartfony potrafią być magiczne, ale niekoniecznie pasują do Śródziemia. "Hobbit: Niezwykła Podróż" do kin trafi już za tydzień - 28 listopada (w Polsce dopiero pod koniec grudnia). Dla Microsoftu podróż będzie zapewne nie tylko niezwykła, ale też ryzykowna i dość niebezpieczna. Jeśli jednak specom od reklamy uda się zrobić z tego smaczny koktajl, Microsoft zdobędzie potężne narzędzie do promocji swojego ekosystemu. Pamiętacie ten pierścień, który pozwalał rządzić absolutnie wszystkim?
Image
Miejmy nadzieję, że Microsoft wykorzysta Tolkiena z większym wdziękiem...
Źródło: marketingmagazine.co.uk

ź: KomputerŚwiat.pl
Reply with quote 

Write comments  Post new topic

Page 1 of 1 [ 1 post ]
Previous topic | Next topic

Search for

Jump to
 


Users browsing this forum: No registered users and 0 guests