Witam Państwa
może ktoś będzie w stanie mi pomóc. 3 miesiące temu wykupiłem w sieci T-mobile abonament do którego otrzymałem Nokia Asha 302. Dodam, ze jest to abonament na Stowarzyszenie pomagające niepełnosprawnym, a telefon miał służyć naszym wolontariuszom.
po 3 tygodniach użytkowania telefon uległ awarii. Sam z siebie przestał działać, tzn. przestała działać klawiatura poza czerwoną słuchawką, służącą do kończenia połączeń. Przy pomocy kabla USB oraz oprogramowania ze strony producenta zainstalowałem ponownie oprogramowanie telefonu, jednak w niczym to nie pomogło. Po wyjęciu baterii na dobę telefon działał normalnie przez około godzinę i znowu ten sam problem powracał. Oddałem go do Salonu, który odesłał telefon na naprawę gwarancyjną do serwisu: Regenersis. Pomimo, że opisaliśmy usterkę, to telefon powrócił "naprawiony" z opisem dokonanych napraw, gdzie m. innymi wpisano wymianę wyświetlacza...naprawę dźwięku i wiele innych. Gołym okiem widać, że wyświetlacz nie jest wymieniony, ale co tam...miałem nadzieję, że telefon działa, jednak po włączeniu znowu działał tylko godzinę a potem już tylko czerwona słuchawka...
Ponownie oddałem go do salonu, który odesłał do tego samego serwisu. Tym razem czekałem jakieś 1.5 miesiąca. Telefon odebrałem w piątek i znowu to samo...po godzinie nie nadaje się do użytku. Opadają mi ręce...panowie z serwisu opisali w piśmie, że nie stwierdzają awarii telefonu...miał służyć wolontariuszom...ich podopiecznym...niepełnosprawnym...a okazało się, że płacimy abonament, a telefonu de facto nie mamy.
Nie wiem już co robić. Oddać go znowu do naprawy ? Ale po co ? A może w tym modelu coś trzeba po prostu nacisnąć...ustawić...może mogą mi Państwo pomóc ? będę bardzo wdzięczny.
Dziękuję i pozdrawiam.
Jurek.