![Image](http://i.wp.pl/a/f/png/33466/samsung_vs_iphone.png)
Firma Samsung nakręciła nową reklamę promującą swój flagowy smartfon Galaxy S5. Skupia się na możliwościach telefonu, jeżeli chodzi o tryby oszczędzania energii. Nie zabrakło uszczypliwości wobec największego konkurenta firmy.
Akcja reklamy zatytułowanej "ścianofile" rozgrywa się na lotnisku i skupia się na użytkownikach telefonów komórkowych, którzy gromadzą się wokół dostępnych gniazdek z prądem. Jak wynika z reklamy, posiadacze Galaxy S5 nie muszą tego robić z uwagi na tryb oszczędzania energii "ultra", dzięki któremu telefon rzekomo zużywa raptem dziesięć procent akumulatora w dobę. Polega on na wyłączeniu połączenia z Internetem gdy ekran jest zablokowany, wyłączeniu NFC i Bluetooth oraz włączenia specjalnego trybu wyświetlania obrazu.
zrodlo: wp.pl