by zimer89 » 17 Nov 2010, o 11:36
Co wy mi tu za ściemy pociskacie... pójdę do Orange zapytać a jak nie to dam go do serwisu u siebie i zapłacę te 50 zł...
[ Dodano: 14 lis 2010, o 15:22 ]Dostałem minusowe punkty reputacji za to że nie słucham dzieci... hahaha co za pajace z was
Pierwszy raz spotykam się z forum gdzie dzieci rządzą
Śmiech na sali...
A co do fona sam sobie zrobiłem, zrobiłem full downgrade'a i później powróciłem do wersji R2AK006 i hasło miałem takie jak fabryczne
Widać jak się znacie na telefonach...
[ Komentarz dodany przez: ryba: 14 listopada 2010, o 15:44 ]Nie widzę tutaj nigdzie żadnej błędnej rady, to jest forum o Nokii a nie o SE więc też nie wymagaj pełnej wiedzy. Każdy się stara pomóc a Ty wyskakujesz z obelgami.
Ostrzeżenie słowne.Widzę że znów dostałem minusowe punkty reputacji. Jestem tylko ciekaw za co? A co do Twojej wcześniejszej wypowiedzi pisząc ,,usterka" nie wiesz chyba co to jest usterka... gdyby mi się coś z telefonem stało np. rozbity wyświetlacz to ok... ale zmiana hasła... no proszę Cię
Dodam jeszcze że nie słusznie napisałeś że nie powinni mi wziąć telefon do naprawy gwarancyjnej. Bo dla serwisu to nie jest żaden problem wgrać na nowo firmware do telefonu...
Tyle!
[ Komentarz dodany przez: michero: 17 listopada 2010, o 14:17 ]Może za to, że niezbyt ładnie się wypowiadasz, trochę bezczelny jesteś. Ktoś chciał ci pomóc, a ty piszesz, że pociska ci ściemę. Tutaj nikt nikomu na złość nie robi, a jeśli ty tak reagujesz na próby pomocy to później się nie dziw[ Komentarz dodany przez: ryba: 17 listopada 2010, o 15:55 ]Czepiasz się jednego słowa, możliwe użytego niefortunnie, mea culpa. Jestem byłym serwisantem i wiem, że jeśli ktoś przyszedłby do mnie z takim problemem i domagał się darmowej naprawy w ramach gwarancji zmuszony byłbym odmówić, dlatego też, polegając na mojej wiedzy tak napisałem.
Jednak jak pisał michero, język i forma jaką używasz nie jest formą przyjazną a agresywną, agresja budzi agresje, zapewne stąd te minusy.
Pozdrawiam.