[Symbian] Problem z hasłem w Satio.

Post by zimer89 » 2 Aug 2010, o 13:06

Witam, zmieniłem hasło w Satio i niestety nie pamiętam. Jest jakaś szansa aby przywrócić fabryczne? Czy czeka mnie serwis?

Pozdrawiam.

zimer89 otrzymał za ten post -3 punkty reputacji od 1 użytkowników:
-Jackson.
zimer89 Male
User
 
Offline
 
Telefon: Satio
Operator: Orange
Age: 35

Joined: 30 May 2010
Online: 1h 46m 22s
Posts: 4Topics: 1
Reputation point: -23
    Windows XP Firefox

Post by adam111 » 27 kwi 2009, o 00:00

BoTs RoX! :D
adam111 Mężczyzna
Oddajcie mi cześć!
50%

Avatar użytkownika
 
Online
 
Telefon: Nokia 3110c
Soft: v. 05.50
Operator: -----

Joined: 30 mar 2009
Online:
Posts:   •  Topics: 
    Ubuntu  Firefox

Post by ryba » 2 Aug 2010, o 13:10

O ile się nie mylę bez specjalistycznego sprzętu nie odzyskacz tego hasła.
Image
ryba Male
Redaktor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: iPhone 6S+/6S
Soft: Tak.
Operator: Play
Age: 32
Location: Krk

Joined: 11 Jan 2010
Online: 75d 11h 14m 44s
Posts: 736Topics: 109
Reputation point: 1589
    Ubuntu Firefox

Post by zimer89 » 2 Aug 2010, o 14:00

Aha... czyli lepiej z powrotem wgrać custom Orange i iść z telefonem na gwarancję? Bo powinni mi w ramach gwarancji wziąć fona na serwis i zresetować hasło prawda? ^_^

zimer89 otrzymał za ten post -3 punkty reputacji od 1 użytkowników:
-Jackson.
zimer89 Male
User
 
Offline
 
Telefon: Satio
Operator: Orange
Age: 35

Joined: 30 May 2010
Online: 1h 46m 22s
Posts: 4Topics: 1
Reputation point: -23
    Windows XP Firefox

Post by ryba » 2 Aug 2010, o 14:02

Niby dlaczego coś takiego miałoby podlegać gwarancji? Ty ustawiłeś hasło i niestety ta usterka powstała z Twojej winy, dlatego raczejnie przyjmą tego w ramach gwarancji.
Image

ryba otrzymał za ten post 8 punkty reputacji od 1 użytkowników:
+bastard3son.
ryba Male
Redaktor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: iPhone 6S+/6S
Soft: Tak.
Operator: Play
Age: 32
Location: Krk

Joined: 11 Jan 2010
Online: 75d 11h 14m 44s
Posts: 736Topics: 109
Reputation point: 1589
    Ubuntu Firefox

Post by Mistrzunio94 » 2 Aug 2010, o 14:07

zimer89, Naściemniaj, że fon się zawiesza :)
Image
[Image
Image
Mistrzunio94 Male
dawniej kamil_amil ;]
Redaktor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: Samsung Galaxy Mini 2
Soft: Android 2.3.6
Operator: Plus
Age: 30
Location: Popowo Kościelne

Joined: 19 Oct 2009
Online: 41d 4h 24m 7s
Posts: 1184Topics: 276
Reputation point: 668
    Windows XP Chrome

Post by zimer89 » 17 Nov 2010, o 11:36

Co wy mi tu za ściemy pociskacie... pójdę do Orange zapytać a jak nie to dam go do serwisu u siebie i zapłacę te 50 zł...

[ Dodano: 14 lis 2010, o 15:22 ]
Dostałem minusowe punkty reputacji za to że nie słucham dzieci... hahaha co za pajace z was :lol:

Pierwszy raz spotykam się z forum gdzie dzieci rządzą :O

Śmiech na sali...


A co do fona sam sobie zrobiłem, zrobiłem full downgrade'a i później powróciłem do wersji R2AK006 i hasło miałem takie jak fabryczne :clap:

Widać jak się znacie na telefonach...

[ Komentarz dodany przez: ryba: 14 listopada 2010, o 15:44 ]
Nie widzę tutaj nigdzie żadnej błędnej rady, to jest forum o Nokii a nie o SE więc też nie wymagaj pełnej wiedzy. Każdy się stara pomóc a Ty wyskakujesz z obelgami.

Ostrzeżenie słowne.


Widzę że znów dostałem minusowe punkty reputacji. Jestem tylko ciekaw za co? A co do Twojej wcześniejszej wypowiedzi pisząc ,,usterka" nie wiesz chyba co to jest usterka... gdyby mi się coś z telefonem stało np. rozbity wyświetlacz to ok... ale zmiana hasła... no proszę Cię :O


Dodam jeszcze że nie słusznie napisałeś że nie powinni mi wziąć telefon do naprawy gwarancyjnej. Bo dla serwisu to nie jest żaden problem wgrać na nowo firmware do telefonu...

Tyle!

[ Komentarz dodany przez: michero: 17 listopada 2010, o 14:17 ]
Może za to, że niezbyt ładnie się wypowiadasz, trochę bezczelny jesteś. Ktoś chciał ci pomóc, a ty piszesz, że pociska ci ściemę. Tutaj nikt nikomu na złość nie robi, a jeśli ty tak reagujesz na próby pomocy to później się nie dziw

[ Komentarz dodany przez: ryba: 17 listopada 2010, o 15:55 ]
Czepiasz się jednego słowa, możliwe użytego niefortunnie, mea culpa. Jestem byłym serwisantem i wiem, że jeśli ktoś przyszedłby do mnie z takim problemem i domagał się darmowej naprawy w ramach gwarancji zmuszony byłbym odmówić, dlatego też, polegając na mojej wiedzy tak napisałem.

Jednak jak pisał michero, język i forma jaką używasz nie jest formą przyjazną a agresywną, agresja budzi agresje, zapewne stąd te minusy.

Pozdrawiam.

zimer89 otrzymał za ten post -14 punkty reputacji od 4 użytkowników:
-Mistrzunio94, _NeedSpeed_, Aero12, Jackson.
zimer89 Male
User
 
Offline
 
Telefon: Satio
Operator: Orange
Age: 35

Joined: 30 May 2010
Online: 1h 46m 22s
Posts: 4Topics: 1
Reputation point: -23
    Windows XP Firefox


Return to Sony & Sony Ericsson

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests