Problem z instalacją drukarki.

Dyskusje o programach komputerowych, systemach, driverach.

Post by Navia » 5 Apr 2014, o 20:35

Nie wiem czy to dobry dział i gdyby nie był OK proszę o przeniesienie.

Mam problem z instalacją drukarki na swoim laptopie. Ale po kolei.

Miałem wcześniej urządzenie wielofunkcyjne HP Deskjet F2180. Ale że mi coś nawalało postanowiłem je sprzedać i kupić zwykłą drukarkę. I kupiłem używaną za grosze drukarkę HP Deskjet D2360 .

Instalowałem wiele drukarek w życiu jak i tez na swoim obecnym czy poprzednim laptopie i nigdy nie było problemów.

Problem jest taki iż pomimo że instalacja przechodzi prawidłowo i instaluje potrzebne komponenty to po instalacji nie mogę uruchomić Centrum Obsługi HP. Mam taki komunikat:

Image

Znalazłem parę informacji na temat takiego przypadku ale rozwiązanie jakie tam jest nie działa. Chodzi o to aby odinstalować i zainstalować ponownie dodatek Flash do przeglądarki Internet Explorer. Gdyż bez tego dodatku nie otworzy się centrum obsługi. Sprawdzałem czy tak jest rzeczywiście i jest. Mamy komunikat aby go zainstalować.

Na drugim komputerze stacjonarnym instalacja z tego samego pliku przechodzi identycznie lecz na tym drugim wszystko działa prawidłowo.

Czemu nie chce u mnie działać nie wiem.

Spotkał się ktoś z podobnym problemem i czy jakoś go rozwiązał.

Centrum obsługi potrzebuję do kontrolowania stanu tuszy.
Navia
 
Offline
 

Post by adam111 » 27 kwi 2009, o 00:00

BoTs RoX! :D
adam111 Mężczyzna
Oddajcie mi cześć!
50%

Avatar użytkownika
 
Online
 
Telefon: Nokia 3110c
Soft: v. 05.50
Operator: -----

Joined: 30 mar 2009
Online:
Posts:   •  Topics: 
    Ubuntu  Firefox

Post by matishl » 7 Apr 2014, o 17:39

Odinstaluj tę wersję Flasha co masz, użyj WiseRegistryCleaner albo CCleaner do obczyszczenia rejestru po pozostałościach. Potem restart kompa i ponownie zainstaluj Flash'a dla IE.
Spróbuj wersji Flasha z tej podstrony:
Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content
Last edited by matishl on 7 Apr 2014, o 17:44, edited 4 times in total.
Nokia 3410 >> Nokia 6030 >> Nokia 6300 >> Nokia E52 Black Alu Navi/Nokia 3110c >> Samsung Avila>> Samsung Galaxy Trend Plus

Jeśli pomogłem kliknij Image
matishl Male
Friend

User avatar
 
Offline
 
Telefon: Samsung Galaxy Trend Plus
Soft: S7580XXUBNA2 - 4.2.2 Stock
Operator: Play
Age: 26
Location: Wrocław

Joined: 30 Jun 2011
Online: 6d 14h 5m 32s
Posts: 525Topics: 45
Reputation point: 100
    Windows XP Firefox

Post by Navia » 7 Apr 2014, o 19:20

matishl, niestety ale nic to nie daje. Nadal mam identyczny komunikat jak w pierwszym poście.

Jakieś inne pomysły?
Navia
 
Offline
 

Post by MUsk » 7 Apr 2014, o 20:08

Uruchom jako administrator, jak nie pomoże to PPM na skrót programu > Właściwości > Zgodność
Zaptaszkuj "Uruchom ten program w trybie zgodności z",
W rozwijanej liście wybierz Windows XP.
Jaki system ma drugi komputer, na którym działa?
MUsk Male
Patcher Mod

User avatar
 
Offline
 
Telefon: Siaomi
Soft: Patrz podpis
Operator: Virgin Mobile
Age: 28
Location: /home/[$]user

Joined: 21 Dec 2012
Online: 36d 17h 37m 9s
Posts: 695Topics: 71
Reputation point: 1664
    Chrome OS Chrome

Post by Navia » 7 Apr 2014, o 21:43

MUsk wrote:Uruchom jako administrator, jak nie pomoże to PPM na skrót programu > Właściwości > Zgodność
Zaptaszkuj "Uruchom ten program w trybie zgodności z",
W rozwijanej liście wybierz Windows XP.
To nic nie daje.

MUsk wrote:Jaki system ma drugi komputer, na którym działa?
Taki sam jak tu czyli Win 7 Pro.

Odkryłem obecnie pewną rzecz. Jak instaluję bez podłączenia drukarki (opcja pomiń) to instaluje się ale nie chce się otworzyć. Kończy się jak wyżej podanym komunikatem.

Gdy instaluję i podłączam drukarkę w momencie okienka podłącz drukarkę to wszystko chodź długo instaluje się do momentu konfiguracji produktu. Tu długo mieli i kończy komunikatem:

Image

Następnie robię według poleceń:

Image

Image

Pokazuję również nie w całości bo nie chce się tak otworzyć lista błędów:

Image

I wykonuje dalej polecenia :

Image

Image

Teraz następuje restart kompa i po ponownym uruchomieniu ikony z programów są i HP Photosmart Essential 3.5 czy Zakup materiałów bez problemu mogę otworzyć. Nie mogę otworzyć jedynie Centrum Obsługi HP.

Na pulpicie zostaje zapisany plik z rozwiązaniem ale dotyczy on tylko podłączenia drukarki przez USB a nie uruchomienia programu. A u mnie drukarka jako urządzenie instaluje się prawidłowo gdyż mogę drukować .
Jedynie co nie mogę sprawdzić poziomu tuszy.


Chyba wykonam kopię zapasową systemu i zrobię format dysku C: . Moim zdaniem coś jest skopane w systemie chodź sam system działa bez problemów i z innymi programami nie mam problemu. Problem jest tylko z oprogramowaniem drukarki.

Próbowałem instalować inne wersje które działają na Windows 7 ale bez skutku. Zawsze ten sam problem z centrum obsługi HP.
Navia
 
Offline
 

Post by ZiomalMarcin » 7 Apr 2014, o 22:07

W logu jest coś na temat rejestru. Na screenie widać, że instalator próbuje się dobić do rejestru ale nie może. Wyłącz przed instalacją kontrolę konta użytkownika całkowicie.

Opcjonalnie. Wywal wszystko i wyczyść rejestr. Potem podłącz samą drukarkę, niech zainstalują się sterowniki które ma Windows. Potem spróbuj zainstalować aplikację od producenta.
ZiomalMarcin Male
Show must go on!
Junior Admin

User avatar
 
Offline
 
Telefon: Galaxy A55 5G
Soft: Android 14
Operator: Heyah
Age: 32
Location: Polska

Joined: 7 Mar 2009
Online: 201d 11h 24m 33s
Posts: 4621Topics: 121
Reputation point: 6384
    Windows 8.1 Chrome

Post by Navia » 9 Apr 2014, o 14:53

ZiomalMarcin wrote:Wyłącz przed instalacją kontrolę konta użytkownika całkowicie.
Mam kontrolę wyłączoną od samej pierwszej instalacji systemu. Komputera używam tylko ja .

Aplikacja bez podłączania drukarki instaluje się bez problemów. Jedynie z drukarką trwa dłużej i są te błędy.

ZiomalMarcin wrote:Opcjonalnie. Wywal wszystko i wyczyść rejestr. Potem podłącz samą drukarkę, niech zainstalują się sterowniki które ma Windows. Potem spróbuj zainstalować aplikację od producenta.
Myślisz że tak nie próbowałem. Pomijam podłączenie drukarki bo już jest zainstalowana ale nadal nie mogę otworzyć centrum obsługi HP.

[ Dodano: 9 kwi 2014, o 14:53 ]
Problem rozwiązałem ponowną instalacją systemu.

Dziękuję za odpowiedzi w temacie. :)

Można zamknąć.
Navia
 
Offline
 



Return to Software

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest