[E52] Problem z instalacją nowego systemu v91.004

Wbudowane oprogramowanie, problemy z softem, flashowanie.

Post by PolskiDzban » 2 May 2014, o 22:52

Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum dlatego proszę o wyrazy współczucia za brak wiedzy na temat tego problemu. A więc, kierowałem się poradnikiem z waszego forum, a mianowicie http://nokiahacking.pl/nokia-e52-rm-469-v91-004-power-custom-firmware-1-edycja-vt25561.htm . Zrobiłem wszystko dobrze, tylko że gdy w ostatnim podpunkcie widzę postęp instalacji po załadowaniu baterii. to nagle mój system (Windows 8 ) wyświetla komunikat o błędzie na cały ekran. Błąd jest nie zrozumiały ale w raporice udało mi się odczytać że powodem tego jest jakiś plik MEMORY.BIN. Nie wiem czy to wina pliku systemu czy programu Phoenix ale bardzo zależy mi na rozwiązaniu problemu. Posiadam telefon Nokia e52 i z podstawowej wersji systemu chcę wgrać właśnie v91.004. Proszę o rozwiązanie problemu.
P.S - Jeśli podałem za mało informacji na temat tego problemu, proszę śmiało napisać co powienienem jeszcze zamieścić.
Pozdrawiam
PolskiDzban Male
User
 
Offline
 
Telefon: Nokia e52
Operator: Plus

Joined: 2 May 2014
Online: 20m 50s
Posts: 2Topics: 1
Reputation point: 0
    Windows 8 Opera

Post by adam111 » 27 kwi 2009, o 00:00

BoTs RoX! :D
adam111 Mężczyzna
Oddajcie mi cześć!
50%

Avatar użytkownika
 
Online
 
Telefon: Nokia 3110c
Soft: v. 05.50
Operator: -----

Joined: 30 mar 2009
Online:
Posts:   •  Topics: 
    Ubuntu  Firefox

Post by Navia » 3 May 2014, o 10:48

PolskiDzban wrote:wyświetla komunikat o błędzie na cały ekran.
Niebieski ekran tzw. blue screen ?

Czy próbowałeś ponownie wgrać softa. Czy obecnie telefon się uruchamia i czy działa. Jaką obecnie masz tam wersję softu.

Jeśli próbowałeś wgrywać ponownie to czy znów masz ten sam błąd niebieskim ekranem.
Navia
 
Offline
 

Post by PolskiDzban » 3 May 2014, o 12:14

To nie jest bs. Jest to coś w rodzaju uruchomienia ponownie wraz z informacją zwrotną o błędzie na cały ekran. Telefon nadal ma tę samą pozycje co przed próbą wgrania softa, czy pisze na nim " bla...bla...bla skontaktuj się ze sprzedawcą" właśnie dlatego próbuje wgrać nowego softa bo czytałem że to pomoże. Próbowałem 2 razy ale nadal to samo.
PolskiDzban Male
User
 
Offline
 
Telefon: Nokia e52
Operator: Plus

Joined: 2 May 2014
Online: 20m 50s
Posts: 2Topics: 1
Reputation point: 0
    Windows 8 Opera

Post by nemo333 » 3 May 2014, o 12:21

No to widać soft nie pomoże, uwalone certyfikaty albo płyta do wymiany albo naprawy. Sam tego nie zrobisz więc oddaj do serwisu
Image
nemo333 Male
fb.com/nemowaKK
Sponsor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: S21 FE, oraz 400 innych w ramach kolekcji
Soft: Android 13
Operator: Orange

Joined: 26 Jun 2009
Online: 449d 12h 20m 59s
Posts: 9190Topics: 98
Reputation point: 6525
    Windows 7 Firefox

Post by Navia » 3 May 2014, o 16:49

PolskiDzban wrote:Telefon nadal ma tę samą pozycje co przed próbą wgrania softa, czy pisze na nim " bla...bla...bla skontaktuj się ze sprzedawcą
Daruj sobie tą naprawę bo w domu tego nie zrobisz.

HitFan wrote:Od ósemki jest Black screen of death, nie blue. tak swoja drogą
Tak swoją drogą kolega uogólnił
PolskiDzban wrote: wyświetla komunikat o błędzie na cały ekran
. ;>
Navia
 
Offline
 



Return to [S60] Firmware

 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests