![]() |
Register | Login |
Site Rules
• FAQ
• Search • Contact
Portal • Blog • Wiki • Chat |
Board index » Hyde Park » Off-Topic |
Previous topic | Next topic Page 1 of 1 [ 2 posts ] |
Print view |
Write comments | Post new topic |
Problemy z klientem telefonu |
---|
![]() |
12 Jan 2010, o 20:17 |
adrianus931 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Witam 2tyg temu do naprawy miałem n5200.
Telefon przez tydzień działał dobrze a teraz pisze do mnie z wielkimi pretensjami ze telefon popsułem bo podświetlenie nie działa. Uświadomiłem go że to nie wina softu acz kolwiek mogę wgrać jeszcze raz za free. I Tłumacze że to wina np. taśmy. Co mi radzicie zrobić w takiej sytuacji. Przecież nie będę mu robił podświetlenia za swoje pieniądze bo nawet części hardware nie tykałem. I piszę mi cyt: "Ale po tym jak pan wgrał padł głośniczek, później podświetlenie a teraz to w ogóle nie działa" Raz na 6 miesięcy taki klient mi sie zdarza ![]() |
Last post |
![]() |
![]() |
12 Jan 2010, o 20:30 |
JimmyBlack ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja z takimi ludźmi radzę sobie różnie. Czasami, jak mam dobre serce naprawiam to klientowi, żeby już mi nie truł głowy, a czasami, gdy jestem w 100% pewny, że to nie moja wina, tłumaczę mu o co chodzi.
Co do naprawy podświetlenia w 52, jest to banalna sprawa. Osobiście bym mu to zrobił. |
Top |
![]() |
Write comments | Post new topic |
Page 1 of 1 [ 2 posts ] Previous topic | Next topic |
|
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests |
Board index » Hyde Park » Off-Topic |
© 2009-2023 Forum NokiaHacking.pl • Full version of site (Hi-Fi)
Powered by phpBB & phpBB3.PL & phpBB SEO modified by Pawelooss Time : 0.422s | 40 Queries | GZIP : Off |