Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat






Forum rules
Jeżeli poszukujesz jakiejś rzeczy:
Załóż nowy temat, z listy rozwijalnej wybierz kategorię poszukiwanej rzeczy, w tytule tematu napisz jej dokładną nazwę, a w treści tematu opisz jej szczegóły.

Jeżeli realizujesz prośbę o daną rzecz:
Nie zamieszczaj linku do znalezionego pliku bezpośrednio w temacie z prośbą, tylko wrzuć go najpierw do osobnego tematu w odpowiednim dziale Downloadu.


Previous topic | Next topic
Page 1 of 1 [ 2 posts ]
Print view
Write comments Post new topic


[Aplikacje] Program do nagrywania Video z użyciem zewnętrzego mikrofonu

Post [Aplikacje] Program do nagrywania Video z użyciem zewnętrzego mikrofonu 14 Jun 2012, o 00:54

Male - User  Posts/Topics1/1  Reputation point 0 
Offline  Profile 
Windows XP Firefox
Witam. Posiadam zhakowaną Nokie 6700 Slide. Jestem muzykiem grającym na gitarze akustycznej i ostatnio wpadłem na pomysł, że mógłbym wykorzystać mój telefon do rejestracji nagrań w ciekawych plenerowych miejscach. W tym celu (jako że jestem elektronikiem) wykonałem przejściówkę ze złącza CANNON stosowanego w większości mikrofonów studyjnych i estradowych na micro jack jaki używany jest w mojej Nokii. Testowałem patent na różnych mikrofonach od zasilanych wewnętrzną baterią pojemnościówek np. Shure SM94 do dynamicznych SM57 czy SM58. Wszystko działa idealnie, ale jest jeden problem. Mianowicie telefon nagrywa dźwięk poprzez mikrofony zewnętrzne wyłącznie w trybie dyktafonu. Jeśli chodzi o tryb kamery to we wgranym fabrycznie sofcie nie mam możliwości ustawienia rejestracji dźwięku poprzez mikrofon zewnętrzny (gdy mikrofon zewnętrzny jest podłączony telefon w trybie kamery nagrywa i tak z wbudowanego mikrofonu). Może ktoś z Was zna software Video, który umożliwiałby nagrywanie dźwięku za pomocą podłączonego zewnętrznego mikrofonu. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Piotr.

Last post
Reply with quote