Artykuły przydatne do wgrywania modyfikacji oraz pozostałe sztuczki.
by kamilloi » 25 Sep 2003, o 04:01
Jak mogę pomóc w rozwoju forum i zdobyć specjalną rangę?
Skrócony Regulamin Forum
Czyli najważniejsze punkty, bez których nie masz co myśleć o pisaniu na forum.I. Przed założeniem tematu:- Sprawdź FAQ, przejrzyj Artykuły, użyj Szukajki. Dopiero wtedy możesz założyć temat.
- Poprawnie nazwij tytuł tematu. Daj do zrozumienia w kilku słowach, o co ci chodzi - nie wstawiaj 2 słów "na odczepne". Zrozum, że tu każdy ma "PILNY PROBLEM!" i potrzebuje "POMOCY!". Mile widziane jest stosowanie tagów w nazwie tematu, np. [model telefonu] na początku tytułu (często do wybrania z listy rozwijalnej obok wpisywanego tytułu).
- Cztery razy pomyśl, zanim założysz temat. Jeżeli znalazłeś coś, ale nie do końca jest to odpowiedź na pytanie, zamieść link, a będziemy wiedzieć, że się starasz.
- Staraj się pisać poprawną polszczyzną i bez większych błędów, byśmy mogli szybko zrozumieć, o co Ci chodzi.
II. O tym musisz pamiętać:- Koduj linki prowadzące do pobierania plików. Muszą być one otoczone znacznikami [code][/code].
- Jeżeli widzisz, że ktoś łamie regulamin, zgłoś post.
- Kwestie personalne między użytkownikami powinny być rozwiązywane poprzez Prywatne Wiadomości.
III. To już pewnie wiesz:- Na forum obowiązuje kultura i netykieta. Nie obrażaj. My za to przypilnujemy, abyś Ty nie był obrażany.
- Nie spamuj. Spam, flood, samowolna reklama to coś, czego nie będziemy tolerować.
- Oszczędź uczestnika forum przed erotyką, rasizmem etc. Od tego są inne strony.
- Kontrowersyjne sprawy są rozstrzygane przez Moderatorów. Decydujący głos posiada zawsze Administrator.
- Jeżeli coś przeskrobiesz, licz się z poniesieniem kary.
Ogólny regulamin znajduje się poniżej. To jest tylko namiastka!
Poza tym na forum obowiązują dodatkowo lokalne zasady!
Regulaminy działów: Download - Poszukiwania - Bazar.
Zasady rekrutacji do grup i zdobywanie rang personalnych.
Jeśli chcesz się przywitać, możesz napisać tu parę słów. 
Pozdrawiamy!

Administracja Forum
Kamilloi & Pawelooss
-
Za ten post kamilloi otrzymał/a punkty reputacji.
-
kamilloi

Toogle- human google search engine


-

-
- Telefon: C3-00
- Soft: 08.70
- Operator: Play
- Age: 27
- Location: Częstochowa
- Joined: 27 Feb 2009
- Online: 28d 5h 51m 34s
- Posts: 357 • Topics: 70
Reputation point: 907
by kamilloi » 2 Mar 2009, o 23:04
Regulamin forum NokiaHacking.pl05.05.09§0. Przede wszystkim - Administracja ma zawsze rację.
- Jeżeli Administracja nie ma racji: patrz punkt pierwszy.
§1. Zasady ogólne - Na forum obowiązuje kultura i netykieta.
- Osoba wypowiadająca się na forum, zobowiązuje się przestrzegać niniejszy Regulamin.
- Administracja Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez jego użytkowników. Posty są pisane przez osoby odwiedzające forum, i to one odpowiadają za treści, które przekazują innym w swoich wypowiedziach.
§2. Zasady dotyczące rejestracji - Zarejestrować może się każdy. Rejestracja jest darmowa.
- Rejestrując się na forum, zobowiązujesz się przestrzegać niniejszy Regulamin.
- Nazwa użytkownika nie może zawierać wulgaryzmów, ani słów i zwrotów uznanych za niestosowne.
- Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
- W razie problemów z kontem, należy napisać na któryś z adresów:
- Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content
opisując zaistniałą sytuację i podając nazwę konta (login lub wyświetlaną nazwę użytkownika) oraz adres e-mail, na który konto zostało zarejestrowane.
§3. Zasady dotyczące gości - Z forum można skorzystać bez rejestracji, jednak nie będzie można skorzystać z kluczowych funkcji forum.
- Wypowiadania się bez uprzedniego zarejestrowania administracja forum NIE przewiduje.
§4. Zasady dotyczące avataru / sygnaturki / podpisu / własnego tytułu - Avatar przysługuje dopiero po napisaniu 5 postów.
- Avatar: szerokość nie może być większa niż 160 pikseli, wysokość większa niż 200 pikseli, a rozmiar większy niż 30kB.
- Sygnaturka: Maksymalne wymiary sygnaturki są określone w profilu (standardowo 255 znaków dla zwykłego usera). W sygnaturkach nie wolno umieszczać treści zabronionych przez prawo polskie.
- Podpis: Wielkość podpisu (włącznie z sygnaturką) ograniczona jest do wysokości bezwzględnej równej 120 pikseli. Stosowanie większego podpisu może skutkować nawet pozbawieniem prawa do jego posiadania.
- Własny tytuł: Własny tytuł przysługuje każdemu użytkownikowi.
- Avatar, sygnaturka i własny tytuł nie mogą zawierać bądź prowadzić do materiałów: nielegalnych, niesmacznych, niestosownych, obraźliwych, rasistowskich, pornograficznych etc. Nie mogą również zawierać treści mylących, np. rang nienależących do danego użytkownika.
- Administracja Forum zachowuje sobie prawo do modyfikacji bądź usunięcia avataru / sygnaturki / podpisu / tytułu użytkownika bez możliwości przywrócenia.
§5. Zasady dotyczące wypowiadania się - Jeśli nie masz niczego miłego do powiedzenia - nie wypowiadaj się.
- Jeśli nie masz niczego konkretnego do powiedzenia - nie wypowiadaj się.
- Należy starać się unikać błędów ortograficznych i stylistycznych oraz pamiętać o interpunkcji - ułatwia to innym użytkownikom zrozumienie sensu wypowiedzi.
- Nie wolno:
- Obrażać, wyzywać, poniżać, naśmiewać się z innych użytkowników.
- Wypowiadać się w sposób naruszający obowiązujące normy społeczne.
- Wypowiadać się na tematy naruszające prawo.
- Wypowiadać się używając wulgaryzmów.
- Umieszczać materiałów bądź linków do materiałów: nielegalnych, niesmacznych, niestosownych, obraźliwych, rasistowskich, pornograficznych etc.
- Spamować:
- Nadużywać rozmiarów, typów i kolorów czcionki.
- Wypowiadać się na tematy nie związane z tematem wątku.
- Wypowiadać się jednym słowem lub jednym krótkim zdaniem.
- Podawać linków "poleconych": gier online, zarabiania online i innych.
- Bez powodu odkopywać starych wątków. (powyżej 2 miesięcy)
- Zamieszczać reklam stron i usług bez uzgodnienia tego z administracją.
- Moderacja Forum zachowuje sobie prawo do modyfikacji wypowiedzi lub dodania do niej komentarza.
- Wypowiedzi niezgodne z regulaminem będą usuwane bez możliwości przywrócenia.
§6. Zasady dotyczące zakładania nowych wątków - Aby przed założeniem nowego wątku dowiedzieć się czy taki już nie istnieje, należy skorzystać z forumowej wyszukiwarki.
- Nowy wątek powinien zostać założony we właściwym dziale forum.
- Nowy wątek powinien posiadać jasny i czytelny tytuł. Tytuły "pomocy!!" czy "aiieee" są nieakceptowalne.
- Pierwszy post w nowym wątku powinien zawierać czytelną i przemyślaną wypowiedź.
- Nie wolno:
- Prowadzić dyskusji nie związanych z tematyką forum poza odpowiednim działem - Hyde Park.
- Zakładać "forumowych gier i zabaw" poza odpowiednią kategorią - Hyde Park.
- Zakładać wątków związanych z zarabianiem online i zbieraniem poleconych.
- Zakładać wątków związanych z reklamą stron i usług bez wcześniejszego uzgodnienia z administracją forum.
- Wątki niezgodne z regulaminem będą usuwane bez możliwości przywrócenia.
§7. Informacje dotyczące administracji - Porządek na forum pilnowany jest przez administrację forum - administratorów i moderatorów.
- Decyzje dotyczące działania forum należą do administracji forum.
- Decyzje dotyczące kwestii niesprecyzowanych w niniejszym regulaminie należą do administracji forum.
- Odwołanie od decyzji moderatora można składać do administratora. Decyzja administratora jest ostateczna.
- Pisząc na któryś adresów
- Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content
można skontaktować się bezpośrednio z administratorem forum.
§8. Informacje dotyczące kar - Użytkownicy łamiący regulamin zostaną ukarani.
- Możliwy wymiar kary to:
- słowne ostrzeżenie (najczęściej stosowana "łagodna forma karania użytkowników"),
- ostrzeżenie formalne ważne 2 miesiące (trzy takie ostrzeżenia to ban, również dwumiesięczny),
- odbierane praw do wypowiadania się na forum na czas określony (od kilku godzin do kilku dni),
- zawieszenie konta,
- ban (permanentny).
- O nałożeniu kary decyduje administracja.
- Odwołanie od decyzji moderatora można składać do administratora. Decyzja administratora jest ostateczna.
§9. Zasady dotyczące umieszczania linków- Na forum panuje zakaz wstawiania tzw. ref-linków, czyli takich które dają jakiś profit wstawiającemu. Dotyczy to także podpisu i sygnaturki.
- Wszelkie linki prowadzące bezpośrednio do pobierania lub pośrednio (przez np. serwisy hostingowe) MUSZĄ KONIECZNIE zostać umieszczone w tagach [code].
- Tak jak treść postu tak i treści znajdujące się po drugiej stronie hiperłącza powinny być zgodne z prawem i umiarkowanie zgodne z moralnymi zasadami.
-
Za ten post kamilloi otrzymał/a punkty reputacji.
-
kamilloi

Toogle- human google search engine


-

-
- Telefon: C3-00
- Soft: 08.70
- Operator: Play
- Age: 27
- Location: Częstochowa
- Joined: 27 Feb 2009
- Online: 28d 5h 51m 34s
- Posts: 357 • Topics: 70
Reputation point: 907
Return to Tutoriale & Triki
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests