Regulamin forum NokiaHacking.pl05.05.2009 r.§0. Przede wszystkim - Administracja ma zawsze rację.
- Jeżeli Administracja nie ma racji: patrz punkt pierwszy.
§1. Zasady ogólne - Na forum obowiązuje kultura i netykieta.
- Osoba wypowiadająca się na forum, zobowiązuje się przestrzegać niniejszy Regulamin.
- Administracja Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez jego użytkowników. Posty są pisane przez osoby odwiedzające forum, i to one odpowiadają za treści, które przekazują innym w swoich wypowiedziach.
§2. Zasady dotyczące rejestracji - Zarejestrować może się każdy. Rejestracja jest darmowa.
- Rejestrując się na forum, zobowiązujesz się przestrzegać niniejszy Regulamin.
- Nazwa użytkownika nie może zawierać wulgaryzmów, ani słów i zwrotów uznanych za niestosowne.
- Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
- W razie problemów z kontem, chęci zmiany adresu e-mail lub chęci usunięcia konta należy napisać na któryś z adresów: opisując zaistniałą sytuację i podając nazwę konta (login lub wyświetlaną nazwę użytkownika) oraz adres e-mail, na który konto zostało zarejestrowane.
§3. Zasady dotyczące gości - Z forum można skorzystać bez rejestracji, jednak nie będzie można skorzystać z kluczowych funkcji forum.
- Wypowiadania się bez uprzedniego zarejestrowania administracja forum NIE przewiduje.
§4. Zasady dotyczące profilu użytkownika - Avatar przysługuje dopiero po napisaniu 5 postów.
- Avatar: szerokość nie może być większa niż 160 pikseli, wysokość większa niż 200 pikseli, a rozmiar większy niż 30 kB.
- Sygnaturka: Maksymalne wymiary sygnaturki są określone w profilu (standardowo 255 znaków dla zwykłego usera). W sygnaturkach nie wolno umieszczać treści zabronionych przez prawo polskie.
- Podpis: Wielkość podpisu (włącznie z sygnaturką) ograniczona jest do wysokości bezwzględnej równej 120 pikseli. Stosowanie większego podpisu może skutkować nawet pozbawieniem prawa do jego posiadania.
- Własny tytuł: Własny tytuł przysługuje każdemu użytkownikowi.
- Avatar, sygnaturka i własny tytuł nie mogą zawierać bądź prowadzić do materiałów: nielegalnych, niesmacznych, niestosownych, obraźliwych, rasistowskich, pornograficznych etc. Nie mogą również zawierać treści mylących, np. rang nienależących do danego użytkownika.
- Administracja Forum zachowuje sobie prawo do modyfikacji bądź usunięcia avataru / sygnaturki / podpisu / tytułu użytkownika bez możliwości przywrócenia.
§5. Zasady dotyczące wypowiadania się - Jeśli nie masz niczego miłego do powiedzenia - nie wypowiadaj się.
- Jeśli nie masz niczego konkretnego do powiedzenia - nie wypowiadaj się.
- Należy starać się unikać błędów ortograficznych i stylistycznych oraz pamiętać o interpunkcji - ułatwia to innym użytkownikom zrozumienie sensu wypowiedzi.
- Nie wolno:
- Obrażać, wyzywać, poniżać, naśmiewać się z innych użytkowników;
- Wypowiadać się w sposób naruszający obowiązujące normy społeczne;
- Wypowiadać się na tematy naruszające prawo;
- Wypowiadać się używając wulgaryzmów;
- Umieszczać materiałów bądź linków do materiałów: nielegalnych, niesmacznych, niestosownych, obraźliwych, rasistowskich, pornograficznych etc.;
- Spamować, czyli między innymi:
- Nadużywać rozmiarów, typów i kolorów czcionki;
- Wypowiadać się na tematy nie związane z tematem wątku;
- Wypowiadać się jednym słowem lub jednym krótkim zdaniem;
- Podawać linków "poleconych": gier online, zarabiania online i innych;
- Bez powodu odkopywać starych wątków (powyżej 2 miesięcy);
- Zamieszczać reklam stron i usług bez uzgodnienia tego z administracją.
- Moderacja Forum zachowuje sobie prawo do modyfikacji wypowiedzi lub dodania do niej komentarza.
- Wypowiedzi niezgodne z regulaminem będą usuwane bez możliwości przywrócenia.
§6. Zasady dotyczące zakładania nowych wątków - Aby przed założeniem nowego wątku dowiedzieć się czy taki już nie istnieje, należy skorzystać z forumowej wyszukiwarki.
- Nowy wątek powinien zostać założony we właściwym dziale forum.
- Nowy wątek powinien posiadać jasny i czytelny tytuł. Tytuły "pomocy!!" czy "aiieee" są nieakceptowalne.
- Pierwszy post w nowym wątku powinien zawierać czytelną i przemyślaną wypowiedź.
- Nie wolno:
- Prowadzić dyskusji nie związanych z tematyką forum poza odpowiednim działem (Hyde Park);
- Zakładać "forumowych gier i zabaw" poza odpowiednim działem (Hyde Park);
- Zakładać wątków związanych z zarabianiem online i zbieraniem poleconych;
- Zakładać wątków związanych z reklamą stron i usług bez wcześniejszego uzgodnienia z administracją forum.
- Wątki niezgodne z regulaminem będą usuwane bez możliwości przywrócenia.
§7. Informacje dotyczące administracji - Porządek na forum pilnowany jest przez administrację forum - administratorów i moderatorów.
- Decyzje dotyczące działania forum należą do administracji forum.
- Decyzje dotyczące kwestii niesprecyzowanych w niniejszym regulaminie należą do administracji forum.
- Odwołanie od decyzji moderatora można składać do administratora. Decyzja administratora jest ostateczna.
- Pisząc na któryś z adresów wskazanych w §2.5 można skontaktować się bezpośrednio z administratorem forum.
§8. Informacje dotyczące kar - Użytkownicy łamiący regulamin zostaną ukarani.
- Możliwy wymiar kary to:
- Słowne ostrzeżenie (najczęściej stosowana "łagodna forma karania użytkowników");
- Ostrzeżenie formalne ważne 2 miesiące (trzy takie ostrzeżenia to ban, również dwumiesięczny);
- Odebranie praw do wypowiadania się na forum na czas określony (od kilku godzin do kilku dni);
- Zawieszenie konta;
- Ban (permanentny).
- O nałożeniu kary decyduje administracja.
- Odwołanie od decyzji moderatora można składać do administratora. Decyzja administratora jest ostateczna.
§9. Zasady dotyczące umieszczania linków - Na forum panuje zakaz wstawiania tzw. ref-linków, czyli takich, które dają jakiś profit wstawiającemu. Dotyczy to także podpisu i sygnaturki.
- Wszelkie linki prowadzące bezpośrednio do pobierania lub pośrednio (przez np. serwisy hostingowe) MUSZĄ KONIECZNIE zostać umieszczone w tagach [code].
- Tak jak treść postu, tak i treści znajdujące się po drugiej stronie hiperłącza powinny być zgodne z prawem i powszechnie przyjmowanymi zasadami moralnymi.
|