![Image](http://m1.komputerswiat.pl/media/2013/301/3171432/samsung_p.jpg)
Aplikacje na wyłączność, większe przywiązanie klientów do marki – takie plany na przyszłość snuje Samsung. Czy są realne?
Początek nowego tygodnia przynosi bardzo ciekawe wydarzenie. Samsung organizuje swoją pierwszą konferencję dla twórców aplikacji. Okazuje się, że ma to związek z bardzo ambitnymi planami na przyszłość południowokoreańskiego giganta.
Jak podaje The Wall Street Journal, Samsung zamierza umocnić swoją pozycję na rynku, tak by klienci przywiązali się do marki i nie mieli powodu, by rozważać skorzystanie z oferty konkurencji. Sposobem na to ma być budowa swego rodzaju ''ekosystemu'' aplikacje-sprzęt, podobnie jak to jest w przypadku Apple. Świetne doświadczenia użytkowników wymagają nie tylko świetnego sprzętu, ale też idealnej integracji urządzeń z oprogramowaniem, zauważa Samsung.
![Image](http://m1.komputerswiat.pl/media/2013/301/3171422/samsung-conference.jpg)
Wspomniana konferencja ma pomóc gigantowi w przyciągnięciu uwagi deweloperów, którzy mieliby tworzyć aplikacje na wyłączność dla Samsunga. Dodatkowo, taka współpraca mogłaby pomóc stworzyć jednolity system, łączący najróżniejsze urządzenia w ofercie giganta (np. telewizory ze smartfonami).
źródło: komputerswiat.pl