Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat



Ogłoszenie


Forum NokiaHacking.pl obchodzi swoje 15. urodziny! Image






Previous topic | Next topic
Page 1 of 2 [ 26 posts ]
Go to page 1, 2  Next
Print view
Write comments Post new topic


Technikum informatyczne - moduły, egzamin zawodowy itp.

Post Technikum informatyczne - moduły, egzamin zawodowy itp. 6 Sep 2012, o 20:57

Male - Friend  Posts/Topics608/88  Reputation point 363 
Offline  Profile   
Windows 7 Opera
Jestem obecnie w technikum informatycznym. A dokładnie w pierwszej klasie. Dziś mieliśmy 1 lekcję informatyki. Z tego co Pan profesor nam powiedział, to:
- został wprowadzony nowy sposób nauczania, tzw. moduły
- egzamin zawodowy nie będzie jak dotychczas w czwartej klasie z całego materiału, tylko ów materiał został podzielony na "części" i będzie zdawany w formie kilku testów, po zakończeniu danego modułu.

Ktoś wie może o czym wyżej napisałem i czy w jego szkole też takie coś jest?

Last post
Reply with quote 


Post Re: Technikum informatyczne - moduły, egzamin zawodowy itp. 6 Sep 2012, o 21:05

Male - Sponsor  Posts/Topics9187/98  Reputation point 6525 
Offline  Profile 
Windows 7 Chrome
Egzamin zawodowy mam tak samo
Pierwszy w 3 klasie po 1 semestrze, potem na zakończenie 3 klasy i w czwartej po 1 semstrze, jakoś tak :P
Reply with quote 


Post Re: Technikum informatyczne - moduły, egzamin zawodowy itp. 6 Sep 2012, o 21:12

Male - Friend  Posts/Topics608/88  Reputation point 363 
Offline  Profile   
Windows 7 Opera
No i trochę to dziwne, ale niby tak jest lepiej, bo nie będzie trzeba ogarniać materiału z 4 lat nauki ^_^
Reply with quote 


Post Re: Technikum informatyczne - moduły, egzamin zawodowy itp. 6 Sep 2012, o 21:18

Male - Sponsor  Posts/Topics4081/125  Reputation point 3661 
Offline  Profile  WWW   
Windows 7 Chrome
Tak, to prawda. Pojawiło się to w tym roku.
Reply with quote 


Post Re: Technikum informatyczne - moduły, egzamin zawodowy itp. 6 Sep 2012, o 21:20