![]() |
Register | Login |
Site Rules
• FAQ
• Search • Contact
Portal • Blog • Wiki • Chat |
Board index » Free Download » Gry » Gry: Android |
Previous topic | Next topic Page 1 of 2 [ 28 posts ] Go to page 1, 2 Next |
Print view |
Write comments | Post new topic |
[Zręcznościowe] The Eye |
---|
![]() |
30 Nov 2014, o 19:19 |
tsg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Witam!
Chciałbym Wam zaprezentować naszą nową, zbliżającą się wielkimi krokami grę mobilną na platformę android: „The Eye”. ![]() Download link: https://play.google.com/store/apps/deta ... abs.TheEye Będzie to gra zręcznościowa osadzona w świecie fantasy. Mamy chciwego smoka, który słodko śpi na stosie zagrabionych skarbów i śmiałka, który będzie próbował je wykraść (w tę rolę wcieli się gracz). Jednak nie będzie to tak proste jak mogłoby się wydawać. Na głowę bohatera losowo spadać będą olbrzymie kawałki skał, których oczywiście trzeba unikać. Dodatkowym problemem będzie otwierające się co pewien czas tytułowe „Oko” smoka, przed którym należy się ukryć wykorzystując odpowiedni przycisk. Osiągnięcie wysokiego wyniku będzie wymagało dobrej taktyki i ogromnej zręczności, ponieważ przenoszenie skarbów przy jednoczesnym wykonywaniu uników i konieczności ukrywania się wcale nie jest takie proste. Oficjalny trailer: Zachęcam do regularnego sprawdzania postępów. Poniżej można prześledzić proces powstawania gry od podstaw: Poniższy amatorski, wykonany na kolanie szkic może pomóc Wam (a przynajmniej będzie się starał) wyobrazić sobię rozgrywkę. ![]() Proszę się nie sugerować tym wyglądem. Ostateczne grafiki będą wykonane profesjonalnie. Powinny one być gotowe w ciągu kilku dni, jednak póki ich nie ma, będziemy przedstawiać proces powstawania gry właśnie na takich bazgrołach ![]() Czy podoba Wam się pomysł? Chcielibyście zagrać w tego typu produkcję? A może macie pomysł jak wykonać ją inaczej - lepiej? Wszelkie opinie i pytania będą mile widziane. Gra będzie gotowa prawdopodobnie około 13 grudnia. Wszystkich zainteresowanych procesem jej powstawania zachęcam do śledzenia tego tematu. [ Dodano: 29 lis 2014, o 18:29 ] Nowe nagranie, dodane tytułowe ‘oko’. Zastanawiamy się jak rozwiązać kwestię tego oka. Póki co mamy do wyboru dwie opcje. 1. Oko będzie się otwierało losowo - gracz musi odpowiednio szybko zareagować 2. Oko będzie się otwierało wraz z narastającą złością smoka (dodamy pasek informujących o poziomie złości) - gracz będzie musiał ukrywać się aby uśpić smoka ponownie. [ Dodano: 30 lis 2014, o 18:19 ] Zdecydowaliśmy się na opcję, w której oko będzie się otwierało wraz z narastającą złością smoka, a gracz będzie musiał się ukrywać żeby tą złość zmniejszyć. Ta opcja pozwoli na zminimalizowanie losowości rozgrywki. A tutaj kolejne nagranie. Oko otwiera się dopiero gdy pasek złości jest pełny. Myślę, że do jutra zdążymy dodać możliwość ukrywania się. W ostatecznej wersji gry nie będzie pierścienia. Jest to tylko tymczasowe rozwiązanie (póki nie mamy gotowej warstwy graficznej) |
Last edited by tsg on 20 Dec 2014, o 17:05, edited 2 times in total. |
Last post |
![]() |
![]() |
30 Nov 2014, o 19:31 |
nemo333 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jak będzie z wydajnością tej gierki?
Mam nadzieje że mimo jej prostoty nie będzie trzeba mieć conajmniej Nexusa 4 żeby komfortowo grać. Bez dobrej optymalizacji nie ma szans na sukces, zwłaszcza w naszym kraju gdzie większość osób ma jednak smartfony ze średniej i niskiej półki, ewentualnie flagowce sprzed 2-3 lat. |
![]() |
![]() |
3 Dec 2014, o 00:30 |
tsg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Testuje ją m.in. na ZTE Blade III Pro i nie zauważyłem żadnych problemów z wydajnością (oczywiście to nie jest jeszcze ostateczna wersja, ale myślę, że wiele się nie zmieni w tym temacie). Nie orientuję się za bardzo w świecie smartfonów, ale myślę, że mój sprzęt to nie jest żaden cud techniki, bo często irytuje mnie jego powolność
![]() Dzisiejszy postęp: Tak jak obiecaliśmy wczoraj. Dodaliśmy możliwość ukrywania się. Ta opcja będzie przeznaczona do zmniejszania poziomu złości smoka. W ostatecznej wersji gry złość ta będzie się zmniejszała znacznie szybciej niż zostało to przedstawione na poniższym nagraniu. [ Dodano: 2 gru 2014, o 23:30 ] A dzisiaj prezentuję profesjonalne grafiki tytułowego “oka”. Jak Wam się podobają? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
3 Dec 2014, o 02:40 |
pawelooss ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Podoba mi się. Jeśli cała gra będzie tak wyglądała, to zapowiada się ładnie.
![]() |
![]() |
![]() |
3 Dec 2014, o 21:53 |
tsg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cieszę się, że sie podoba
![]() Dziś zrobiliśmy animację oka. Jak to wyszło Waszym zdaniem? |
![]() |
![]() |
3 Dec 2014, o 22:13 |
MUsk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wow, wygląda obiecująco
![]() |
![]() |
![]() |
5 Dec 2014, o 23:09 |
tsg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Animacja biegającej postaci. Być może jutro będę mógł pokazać nieco więcej.
Edit: Dorzucam jeszcze nagranie przedstawiające rozgrywkę po podmianie grafik: |
![]() |
![]() |
6 Dec 2014, o 00:13 |
bombel201 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bys zarzucil gre zamiast animacji...
|
![]() |
![]() |
6 Dec 2014, o 01:24 |
pawelooss ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
6 Dec 2014, o 02:03 |
nemo333 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hm, a czy nie lepszym byłoby zrobić to w trybie poziomym? Wydaje mi się że lepsza byłaby dłuższa droga biegu i mniejszy widok na spadające kamienie z góry. Albo najlepiej w dwóch trybach, z autorotacją.
|
![]() |
![]() |
6 Dec 2014, o 02:43 |
tsg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@nemo333
Niestety jest to obecnie niemożliwe do zrealizowania. Zamówiliśmy grafiki w takiej rozdzielczości, ponieważ uznaliśmy, że w trybie poziomym gracz miałby zbyt mało czasu na reakcję. Premierę musimy przełożyć na 20 grudnia (jest to już ostateczny termin), niestety roboty jest jeszcze sporo i nie wyrobimy się na 13 ![]() |
![]() |
![]() |
6 Dec 2014, o 02:49 |
bombel201 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
6 Dec 2014, o 03:35 |
nemo333 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tsg wrote: Niestety jest to obecnie niemożliwe do zrealizowania. Zamówiliśmy grafiki w takiej rozdzielczości, ponieważ uznaliśmy, że w trybie poziomym gracz miałby zbyt mało czasu na reakcję. Ok, jak tam uważacie ![]() IMO zrobienie trybu poziomego nie jest zbyt trudne, wystarczy po bokach oka dokontynuować wzory które są na pierwszym planie i nie powinno to źle wyglądać. Może tylko być na małych rozdziałkach problem. Chyba że nie macie prawa do edycji grafik albo grafik woła za to sporo kasy ![]() tsg wrote: Premierę musimy przełożyć na 20 grudnia (jest to już ostateczny termin), niestety roboty jest jeszcze sporo i nie wyrobimy się na 13 A nie lepiej zamiast podawania terminów które mogą się z przyczyn losowych zmienić powiedzieć po prostu: Kiedy będzie gotowe to wydamy a termin podać jak już będą ostatnie szlify? ![]() ![]() ![]() bombel201 wrote: A mi nie bo nie lubie podniecania sie jakas grafika Przynajmniej można się zapoznać i zobaczyć czy warto czekać i ewentualnie zasugerować coś ciekawego ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
9 Dec 2014, o 19:32 |
tsg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nemo333 wrote: IMO zrobienie trybu poziomego nie jest zbyt trudne, wystarczy po bokach oka dokontynuować wzory które są na pierwszym planie i nie powinno to źle wyglądać. Może tylko być na małych rozdziałkach problem. Chyba że nie macie prawa do edycji grafik albo grafik woła za to sporo kasy ![]() Coś tam może i by się dało wykombinować, ale ogólnie to zmieniłoby tylko częstotliwość oddawania skarbów (z tego powodu olaliśmy również pomysł z dodaniem dodatkowych ekranów i przeskakiwaniem między nimi), a gracz miałby bardzo mało czasu na reakcję przy spadających kamieniach. nemo333 wrote: A nie lepiej zamiast podawania terminów które mogą się z przyczyn losowych zmienić powiedzieć po prostu: Kiedy będzie gotowe to wydamy a termin podać jak już będą ostatnie szlify? ![]() ![]() Właściwie to masz rację, ale w tym przypadku byliśmy praktycznie pewni, że się uda ![]() ![]() bombel201 wrote: A mi nie bo nie lubie podniecania sie jakas grafika ![]() Niestety gra zostanie wypuszczona dopiero 20 grudnia ![]() ![]() Dzisiaj zrobiliśmy prototyp menu: ![]() [ Dodano: 9 gru 2014, o 18:32 ] Witam! Stworzyłem fanpage na fb: https://www.facebook.com/pages/The-Eye- ... 2761680713 Jeśli chcielibyście lekko wesprzeć projekt, proszę o ‘lajkowanie’ i udostępnianie ![]() |
![]() |
![]() |
9 Dec 2014, o 20:10 |
bombel201 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ciekawe kiedy powstanie film i jaki aktor zagra glowna role w filmie o grze
![]() Tworzyc fanpage o jednej grze na androida? Chociaz w sumie jest multum takich glupich fanpage'y ![]() |
Top |
![]() |
Write comments | Post new topic |
Go to page 1, 2 Next Page 1 of 2 [ 28 posts ] Previous topic | Next topic |
|
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests |
Board index » Free Download » Gry » Gry: Android |
© 2009-2023 Forum NokiaHacking.pl • Full version of site (Hi-Fi)
Powered by phpBB & phpBB3.PL & phpBB SEO modified by Pawelooss Time : 1.740s | 108 Queries | GZIP : Off |