Page 1 of 1

problemy z ogarkiem

PostPosted: 18 Oct 2010, o 21:28
by c.ronaldo
witam
dziś gdy wracałem sb do domciu ogarkiem zgas mi mimo to zapalił gdy wjechałem zgas i nie zapali
wykręciłem świecę i okazało sie że nie ma iskry na świecy i przerywaczu ale także nie działają światła i neony (niema w nim akumulatora) więc tu moje pytanie co mu sie mogło stać dodam że jest w nim silnik jawki

Re: problemy z ogarkiem

PostPosted: 18 Oct 2010, o 21:32
by Mistrzunio94
moze swieca do dup*? Jaką masz przerwe?

Re: problemy z ogarkiem

PostPosted: 18 Oct 2010, o 21:34
by IuDeX
Witam wiem że problemy z przecinkami kropkami itp sa bardzo powszechne w polskim internecie ale stawianie ich pomaga w zrozumieniu tekstu nieprawdaz niestety w poscie powyzej nie zauwazylem takowych i uwazam ze powinny sie czym predzej tam znalesc tak bo nie tak po dlaczego brak przecinkow i kropek bedzie karany

Re: problemy z ogarkiem

PostPosted: 18 Oct 2010, o 21:35
by c.ronaldo
Jak by świeca to by światła były, a przerwa dobra bo wcześnij na takiej śmigał. Cewka dobra mam 2

Re: problemy z ogarkiem

PostPosted: 18 Oct 2010, o 21:55
by Rafju93
Kondensator poprawić i przejrzeć miernikiem czy w kablach prąd jest znaczy czy nie są przerwane. Masa na cewce i to chyba tyle. Aha i klin na wale przy magnecie czy nie obcięty bo to bardzo ważne

Ej chłopie to zdanie mnie rozbawiło ze przerwa dobra bo na takiej wcześniej jeździł ... Jak się coś sypie to czy jeździł czy nie ustawiasz i kombinujesz tym bardziej w ogarze z silnikiem 3b z jawki :D Było trochę tego w rękach to się wie :]

Re: problemy z ogarkiem

PostPosted: 18 Oct 2010, o 22:01
by c.ronaldo
Ale ty mnie nie zrozumiałeś odstęp w przerywczu mam taki jak wcześniej bo taką karte papieru mam grubszą i jest idealna:)

Re: problemy z ogarkiem

PostPosted: 18 Oct 2010, o 22:39
by Rafju93
No dobra ale przerwę na przerywaczu ustawiasz i na świecy też musisz. Ile masz na tym przerywaczu :?: Na świecy ile i jakie wyprzedzenie zapłonu :?:

Re: problemy z ogarkiem

PostPosted: 19 Oct 2010, o 19:45
by c.ronaldo
A niewiem na oko to robię :P
Metodą prób i błędów, ale mam 2 świece ceki więc to napewno nie to

Kowadełko zleciało i ruszało się to poprawiłem. Cewki były brudne i magnego też dopiero skączyłem czyścić i jutro próby.

Re: problemy z ogarkiem

PostPosted: 19 Oct 2010, o 20:31
by Rafju93
Więc tak. Szczelinomierz kosztuje jakieś 5 złotych :D i nie można robić tego na oko bo wtedy jest albo za słaby albo mu odbija. Przerwa na przerywaczu (czyli platynach) musi być w GMP (Górny Martwy Punkt) 0.3 mm.Potem cofasz tłok o 2 mm do tyłu i w tym momencie powinny zaczynać się otwierać . Jak nie zaczynają to luzujesz mocowanie i kręcisz zapłonem całym . Tyle, jaśniej nie potrafię

Re: problemy z ogarkiem

PostPosted: 20 Oct 2010, o 19:14
by _NeedSpeed_
c.ronaldo wrote:Jak by świeca to by światła były


lol przecież tam jest osobna cewka zasilająca cewkę zapłonową a osobne dwie do zasilania świateł ;) Nie wiem może obczaj wyłącznik :P I to raczej nie wina ogólnie zapłonu zapłonu, wyczaj najpierw czy na pierwszej pozycji wyłącznika masz jakieś napięcie na cewce (tej zasilającej, nie zapłonowej xD )

Re: problemy z ogarkiem

PostPosted: 20 Oct 2010, o 19:16
by c.ronaldo
DObrA jUz sam doszedłem pOPROsTU PoDKŁADKA PRZY prZErYWaczu BYłA zŁa i sIę rOzleciała, Nie zauwaŻYŁEm teGO. już SmIGAM:P ale THX