Page 68 of 262

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Mar 2014, o 14:46
by michal939
Do 150 bierz jakiekolwiek byle by było markowe bo raczej różnic w dźwięku niema dużych pierwsze z brzegu z tablica.pl
http://tablica.pl/oferta/sprzedam-radio ... f5351768a2
http://tablica.pl/oferta/sprzedam-radio ... f5351768a2
clarion jak do tej kwoty to juz wiadomo ze USB nie będzie
http://tablica.pl/oferta/radio-samochod ... f5351768a2

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Mar 2014, o 14:50
by ZiomalMarcin
Ma facet jaja. 160 i zarzucanie tyłem :D


Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Mar 2014, o 20:30
by _NeedSpeed_
E tam niech pokaże takie sztuczki autem które się odpycha a nie ciągnie. :) Plus za to że nie robi tego na ulicy.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 22 Mar 2014, o 15:45
by davvid
ktoś chciał radio kupić? mam do sprzedania mvh 160ui, kupiłem miesiąc temu ale za niedługo już mi sie nie przyda :)
bardzo fajne z usb, w tej cenie trudno o lepsze :D

[ Dodano: 22 mar 2014, o 14:45 ]
a co do rzucania tyłem, powinno to być na kursie prawa jazdy i to przynajmniej kilka godzin. Raz że frajda, a dwa może się przydać :)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 22 Mar 2014, o 21:46
by _NeedSpeed_

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 22 Mar 2014, o 22:11
by Krzysiek_PL

faktycznie pi***oli bez sensu

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 23 Mar 2014, o 21:46
by ZiomalMarcin
davvid wrote:a co do rzucania tyłem, powinno to być na kursie prawa jazdy i to przynajmniej kilka godzin. Raz że frajda, a dwa może się przydać


Nawet nie ma miejsc w kraju żeby poszaleć. Wjedziesz na jakiś pusty parking a tam milicja :D

[ Dodano: 23 mar 2014, o 20:46 ]
Jestem po wymianie rozrusznika w B4 u kolegi :) Niby prosta rzecz, ale żeby w miarę dostać się do śrub mocujących, trzeba wyjąć akumulator i tam jest dopiero dziura do w miarę prostego dojścia. :) Zaś u mnie wczoraj strzeliła guma podwieszająca tłumik i mam tymczasowo na 4 opaski jednorazowe. :E

80 B4 Mafia :E

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 24 Mar 2014, o 16:17
by nemo333
http://www.zlomnik.pl/index.php/2014/03 ... -equation/

Dobrze gada w kwestii rejestracji anglików w Polsce :)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 24 Mar 2014, o 16:31
by _NeedSpeed_
no czytałem ziomek jest dobry, opowieści o cytrynie i gumiaku żondzom :D

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 24 Mar 2014, o 17:09
by michal939
Ten gość co prowadzi złomnik jest redaktorem w motorze,ale teraz stron zyskała popularności na początku jak ta strone przeglądałem to mało kto ja odwiedzał ;)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 27 Mar 2014, o 16:44
by Krzysiek_PL

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 27 Mar 2014, o 17:15
by _NeedSpeed_
A tam to jest nic, co drugi TDI ma taki przebieg, tylko właściciel nie chce tego przyjąć do świadomości i trzeba cofać bo taka pi***olona mentalność że powyżej 200tys. to już nie kupi bo gdzie to taki przebieg.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 27 Mar 2014, o 18:13
by ZiomalMarcin
Krzysiek_PL wrote:o je***y 400tyś pandą


Ja też się zbliżam do 400 tysi :E 315 wczoraj mi puknęło. :)

_NeedSpeed_ wrote:pi***olona mentalność że powyżej 200tys. to już nie kupi bo gdzie to taki przebieg.

Zgadzam się. Gdyby nie polaczkowatość to nie byłoby takiego procederu cofania na taką skalę.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 27 Mar 2014, o 18:43
by _NeedSpeed_
ZiomalMarcin wrote:315 wczoraj mi puknęło.


No i widzisz, niby duży przebieg a nie sprawia jakichś ogromnych problemów jak regularnie i na czas serwisowany. Jak postawią obok siebie dwa takie same modele, z tym że jeden w okolicach 300tys z autentycznymi papierami fakturami na każdą wymianę ale może nie tak błyszczący wypicowany jak drugi ku*** bity szpachlowany malowany z podrobioną książką na 193 tysięcy to się zabijają o tego drugiego. Konsumenci sami stwarzają takie problemy dla siebie.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 27 Mar 2014, o 19:19
by ZiomalMarcin
_NeedSpeed_ wrote:No i widzisz, niby duży przebieg a nie sprawia jakichś ogromnych problemów jak regularnie i na czas serwisowany.

Nie powiem, u mnie też jest już kilka bolączek, ale nadal pozostaje to najważniejsze - niezawodność. :)

_NeedSpeed_ wrote:Konsumenci sami stwarzają takie problemy dla siebie.

No bo respekt się liczy. Obowiązkowo musi być też LPG z wlewem schowanym jak najgłębiej pod auto, żeby nie było widać. :)