Page 151 of 262

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 20 Jan 2015, o 18:38
by davvid
dzisiaj przyszedł hokej ze stilo. Jutro przykręcam :D

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 20 Jan 2015, o 18:51
by ZiomalMarcin
I to jest projekt a nie gleby i negatywy. W sumie tego cc można zakwalifikować pod sleeper'a. :)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 20 Jan 2015, o 19:06
by davvid
zależy czy chcesz wyścigówkę, czy wozidełko do powolnego toczenia się po mieście ;D

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Jan 2015, o 00:36
by ZiomalMarcin
Zdecydowanie wolę sleeper'a. :D 2.2T podkręcone na 630 PS i 550 Nm <3 i każdy bolid młodzieży może mi mrugać długimi w tył auta. :D

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Jan 2015, o 01:37
by davvid
zależy od budżetu xd. dla mnie słaby interes zjeżdżać co 200 metrów na tanksztele :D

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Jan 2015, o 02:29
by ZiomalMarcin
davvid wrote:zależy od budżetu xd. dla mnie słaby interes zjeżdżać co 200 metrów na tanksztele

Od czego jest LPG. xD Tak zagazowałbym, ale na wtrysk LPG w fazie ciekłej. :)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Jan 2015, o 07:45
by _NeedSpeed_
marzenia nic nie kosztują xd fabryczne 315 koni by juz wystarczalo zeby odstawic wiekszosc aut :P

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Jan 2015, o 08:46
by boczkens
ZiomalMarcin wrote: Tak zagazowałbym, ale na wtrysk LPG w fazie ciekłej. 
To byś więcej dał za instalację niż za wszystkie modyfikacje. xd

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Jan 2015, o 13:06
by ZiomalMarcin
boczkens wrote:To byś więcej dał za instalację niż za wszystkie modyfikacje. xd

Wtryski, mapa, kolektor, turbo na pewno wyjdzie więcej niż instalacja. :D

_NeedSpeed_ wrote:marzenia nic nie kosztują xd fabryczne 315 koni by juz wystarczalo zeby odstawic wiekszosc aut


Ori RS2:


Zmodzone, 515 koni, 630 momentu: http://youtu.be/qNwST_kJp_s?t=1m34s

Jest delikatna różnica. :D

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Jan 2015, o 13:39
by hubert123454
mam pytanie czym się różni Audi RS4 b6 od Audi A4 b6 (chodzi mi o wersje kombi obu samochodów)?

PS.Do szybkiej jazdy wolałbym kupić Opla Kalibrę.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Jan 2015, o 13:49
by ZiomalMarcin
Eeee nie było RS4 na generacji B6, masz skok z B5 na B7 od razu. RS'ka B5 ma jedyną opcję 2.7 Biturbo V6 i seryjne Q.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Jan 2015, o 13:59
by hubert123454
ZiomalMarcin, czyli mój znajomy, ma naklejkę na grilu RS. I ma zwykłe Audi A4 b6.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Jan 2015, o 14:24
by ZiomalMarcin
To nie problem sobie przeportować ;)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Jan 2015, o 15:11
by hubert123454
tyle że ona była już sprowadzona z Naklejką RS na grilu (z Niemiec), silnik ma brzmienie standardowego taki jaki jest w standardzie w Audi A4 B6. Nie ma sportowego warkotu jak to mają Audice RS. Więc nie była ona przerabiana na RS.


Ostatnio ludzie rzucają się na Audi bo staniały, u mnie w mieście sporo A4 B6 jeździ.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Jan 2015, o 16:15
by _NeedSpeed_
Opel Calibra hmmm, sam patrze czasem na oferty i okrutnie ciezko znalezc w fabrycznym stanie bez tuningu, a szkoda bo fajne autko..