Forum nie tylko dla ekspertów! Dyskusje o telefonach, rozwiązywanie problemów, zaawansowany tuning - hacki, patche i modyfikacje, darmowe gry i aplikacje. http://nokiahacking.pl/
Ale ma szybszy samochód ode mnie - to się liczy pomimo awarii poduszek.
Mój przynajmniej nie rdzewieje i kawałek rurki nie kosztuje więcej niż silnik XD
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 17 Jun 2015, o 19:39
by davvid
_NeedSpeed_ wrote:ro***erdol się, poduszki już Ci nie pomogą
no przy roz***aniu przy 180 rzeczywiście poduszki dużo pomogą
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 17 Jun 2015, o 20:16
by _NeedSpeed_
borzeee to miało być wyśmianie forda że sie psuje
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 18 Jun 2015, o 21:05
by Vipe
Do speców: Clio II po FL, 2004rok, 1.2 60KM, nie wiem jaka dokładnie wersja wyposażenia, ale ma wspomaganie, centralny zamek, szyby przednie elektryczne, lusterka elektryczne, klima (i nie ma kubełkowych foteli).
2 tygodnie temu wymienione sprzęgło, rozrząd, wymienione wszystkie filtry klimy + nabita klima. Za 7k, wstępnie się opłaca?
Jakie są najczęstsze usterki, dostępność części i ogolna eksploatacja?
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 18 Jun 2015, o 21:46
by Krzysiek_PL
_NeedSpeed_ wrote:ro***erdol się, poduszki już Ci nie pomogą bo nie chce Ci się zdiagnozować błędu sterownika.
Już sprawdzone, jakiś przekaźnik za 150zl Narazie nie robię
Krzychu weź tego Forda zezłomuj i kup jakieś normalne auto, które ma części w NORMALNEJ cenie. XD
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 18 Jun 2015, o 22:59
by emberdo
Koszt części, napraw i przeglądów przewyższa koszt tej kupy złomu.
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 18 Jun 2015, o 23:35
by adrian72411
sentyment do auta i tyle ;d Marcin w audika tez nie mało kasy wj***ł:) i moim zdaniem warto sam szukam 80 tylko oby nie bita była bo ocynk ch*** da ;d
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 19 Jun 2015, o 00:03
by nemo333
na ch** naprawiać jaśki skoro i tak w tak starym aucie może on mieć zerową skuteczność? Wszędzie gdzie czytam o poduszkach to pisze że po 15 latach nadają się tylko na śmietnik
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 19 Jun 2015, o 00:48
by ZiomalMarcin
Ja mam taki bajer zamiast poduszek (film z B3, ale przody mają praktycznie konstrukcyjnie te same co B4 tylko inny design):
Bezproblemowe, bez elektroniki, bez komputera, bezobsługowe. Linka jest grubości małego palca u dłoni.
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 19 Jun 2015, o 06:27
by Hans
ZiomalMarcin, uważasz, że to jest drogie? W focusie matki padł silniczek od lewej przedniej szyby. Koszt samego nowego silniczka to 1230zł. Koszt całego mechanizmu podnoszenia wraz z silnikiem to 1574zł.
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 19 Jun 2015, o 11:18
by Vipe
Co z moim Klijo Wyczytałem, że najczęściej pada elektronia (słaba jakość kostek i przewodów), zawieszenie i jakiś tam czujnik (bez którego nie da rady odpalić).
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 19 Jun 2015, o 11:45
by ZiomalMarcin
Hans wrote:ZiomalMarcin, uważasz, że to jest drogie? W focusie matki padł silniczek od lewej przedniej szyby. Koszt samego nowego silniczka to 1230zł. Koszt całego mechanizmu podnoszenia wraz z silnikiem to 1574zł.
Chyba w ASO tyle kosztuje
Za wymianę przegubu i sworznia wahacza wyszło 280 złotych. Polata mi to kilka dobrych lat.
Ogólnie był wczoraj u mnie poprzedni właściciel Ady, zdziwiony był, że jeszcze jest u nas (to już 10 lat) i powiedział, że jego syn sam kupił ostatnio 80-tkę, bo to dobre wozy są.
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 19 Jun 2015, o 12:32
by _NeedSpeed_
Klijo Dwa nie jest złe, po lifcie troszkę rzeczy poprawili, no i ładniejszy przód 1.2 8V popularny silnik części nie powinny być drogie. Na necie opinii szukaj na forum danego modelu a nie jakieś onety czy ch** wi co za***rdalać to nie będzie ale nie powinno być źle
Re: O wszystkim i o niczym.
Posted: 19 Jun 2015, o 12:53
by ZiomalMarcin
I jeszcze zasadnicze pytanie, czy chcesz robić podtlenek? Jeśli jednopunkt - to idealny do gazu, jak wielopunkt - szukaj z sekwencją, bo mieszalnik delikatnie się z tym gryzie.