Re: O wszystkim i o niczym.
![Post Post](http://nokiahacking.pl/styles/nokiatuning/imageset/icon_post_target.gif)
Forum nie tylko dla ekspertów! Dyskusje o telefonach, rozwiązywanie problemów, zaawansowany tuning - hacki, patche i modyfikacje, darmowe gry i aplikacje.
http://nokiahacking.pl/
http://nokiahacking.pl/o-wszystkim-i-o-niczym-vt24679-3090.htm?style=3
"Polonez nie był tak bezpieczny jak ówczesne Mercedesy,Saaby,Volvo serii 200 i 700, Audi 100/200.Ale ówczesny Passat,Golf,Escort,Ascona,Sunny,Civic,Accord itp były bardzo słabiutkie w twej kwestii"
"W latach 1978-1990 Polonez pod względem zderzeń czołowych przewyższał zdecydowaną większość pojazdów zachodniej produkcji segmentu C i D,gdyż został zaprojektowany do spełnienia amerykańskich norm zderzeniowych (planowany był eksport).
Wytrzymałość boczna na wyższym niż średnia "zachodnia" .Wytrzymałość zderzeniowa tyłu ( obecnie ten rodzaj testu zapomniany przez NCAP) jedna z najwyższych w tej klasie -Volvo 340 i 440 (podobne nadwozia) były bez szans."
davvid wrote:Wystarczy porównać sobie jakiekolwiek zagraniczne auto z tego samego okresu. Przepaść.
michal939 wrote:W puncie na plus jest spalanie,tam gdzie spali 6-7 l pb 95,poldek zeżre te 9-10 litrów pb 95.
VAZ-415 Wankel
ZiomalMarcin wrote:michal939 wrote:W puncie na plus jest spalanie,tam gdzie spali 6-7 l pb 95,poldek zeżre te 9-10 litrów pb 95.
Poldek - gaźnik.
Punto - wtrysk.