Page 226 of 262

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 7 Oct 2015, o 14:05
by Krzysiek_PL
Wiem, lipa gaźnik jeszcze spróbuję regulowac, może spadnie te 2 litry

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 7 Oct 2015, o 14:42
by _NeedSpeed_
Jak to nie ma? A dysza paliwa i przepustnica? Gaznikiem trza umiec jezdzic, gaz wciskac plynnie dostosowujac do przyspieszenia a nie zero jedynkowo zalewajac silnik i dziwic sie ze pali duzo, przy wtrysku sa mapy i leje zgodnie z dawkami przy danym obciazeniu i obrotach a przy gazniku ta funkcje przejmuje noga kierowcy na pedale gazu

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 7 Oct 2015, o 16:49
by ZiomalMarcin
_NeedSpeed_ wrote:Jak to nie ma? A dysza paliwa i przepustnica?

Chodzi mi o to, że jak depniesz to właśnie zalewa silnik a ECU na podstawie mapy poda najbardziej ekonomiczną dawkę. :D

Jak studiowałem kolega miał Renault 5 tą kanciatą taką :D Pytam się ile mu pali a on odpowiada "wiesz, to jest gaźnik, raz spali 5 a raz 30, zależy jak duszę" :D

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 10 Oct 2015, o 13:06
by Krzysiek_PL
Takim cw**om z policji bym do***rdolił


[ Komentarz dodany przez: pawelooss: 10 października 2015, o 13:37 ]
Ale komentarze pod filmikami to Ty czytaj:
>> https://www.facebook.com/Malopolska.Pol ... 7844325834

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 12 Oct 2015, o 23:27
by davvid
Krzysiek_PL, ale o co chodzi? Nie widzę w tym filmiku nic cwelowatego <_<

[ Dodano: 12 paź 2015, o 23:27 ]
MARCIN MARCIN MARCIN MARCIN MARCIN MARCIN MARCIN MARCIN MARCIN MARCIN MARCIN
masz/miałeś w domu chyba astre H, co? :D

powiedz mi, czy miałeś tą (nie)przyjemność zmieniać pozycyjne z przodu? Jak to k'wa zrobić? :X :X

myślałem, że w punto jest ch***wy dostęp do żarówek. Ale tu to jest przegięcie na maxa.... :wall:

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Oct 2015, o 06:53
by Krzysiek_PL
Davvid skręć koła na maxa i zaalepka jest w nadkolu
Tak żarówkę wymienisz przez nadkole xd

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Oct 2015, o 08:03
by _NeedSpeed_
COOOOOO XD

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Oct 2015, o 10:50
by Vipe
U mnie w Hondzie jest to samo..

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Oct 2015, o 12:08
by ZiomalMarcin
Potwierdzam, koła skręcasz w przeciwną stronę lampy i w nadkolu jest plastikowa klapka. Tam jest dostęp do żarówek. Żarówki wymienia w niej ojciec, ja tym jeżdżę tylko jak muszę.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Oct 2015, o 12:28
by davvid
przez okienko w nadkolu wymienimy tylko żarówki od świateł mijania :)
pozycje i drogowe są w innej części lampy.

ale spoko już sobie poradziłem. Podjechałem do chłopaków gdzie robią tylko ople. Z lewej strony sprawna ręka mechanika i kilka gorzkich słów + przerwa na papierosa wystarczyła, ale z prawej strony trzeba było odkręcać filtr powietrza xD

[ Dodano: 13 paź 2015, o 12:28 ]
ZiomalMarcin wrote:ja tym jeżdżę tylko jak muszę.
a takie fajne, ładne i przyjemne auto :D

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Oct 2015, o 13:01
by ZiomalMarcin
davvid wrote:a takie fajne, ładne i przyjemne auto

Nie na polskie drogi. Za twarde zawieszenie, choć Vectra GTS była jeszcze gorsza pod tym względem. xD

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Oct 2015, o 19:04
by wook
ZiomalMarcin wrote:Za twarde zawieszenie

to chyba cecha wszystkich Opli

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 14 Oct 2015, o 01:16
by davvid
no racja, jest twardo, ale mi się to podobało odkąd pamiętam. Na dziurach czuć dyskomfort, ale w szybszych zakrętach nie masz wrażenia, że zaraz z niego wylecisz (a tak miałem na serii w puntolu, więc dobrze że to wolne auto było :P)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 14 Oct 2015, o 14:32
by ZiomalMarcin
W Adzie ma się wrażenie że buda się skręca w osi X, ale i tak nie pamiętam kiedy mi pisnęła w zakręcie :E

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 14 Oct 2015, o 17:59
by Krzysiek_PL
ech próg kierowcy w focusie powiedział papa
trzeba bedzię kupić pianke montażową i baranka i próg polepić co by zime przetrzymać, dobrze że przegląd jest do maja to mamy czas jeszcze

przy okazji ford skonstruował tak fajne zawieszenie ze dziś zauważona pęknięta sprężyna z przodu nie daje zadnych oznak, auto prowadzi sie normlanie, ale i tak trzeba bedzie cos z tym zrobić bo kapa tak jeździć

i teraz trzy opcje się rodzą
1. naprawiać focusa
2. kupić drugiego ze zdrową blachą i przełozyc z naszego mechanike
3. kupić coś do 3000zł

Ech

Ojciec tylko zawiedziony bo focusem mu sie swietnie jeździ i w sumie racja bo auto prowadzi sie idelanie i jest dynamiczne :P