Page 36 of 262

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 3 Aug 2013, o 19:06
by Krzysiek_PL
:love: :love: :love:
Image

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 3 Aug 2013, o 20:10
by _NeedSpeed_
Bez przesady, jeśli już polska motoryzacja to preferuję ten kierunek

Image

Image

Image

Może ktoś kojarzy tego Poldożera? :D

Fajną Hondę wypatrzyłem

Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 3 Aug 2013, o 21:11
by adrian219
Dzisiaj biegając rano zauważyłem zrównanie się ceny pb95 i Diesla na stacji Shell 5.63 zł. ;)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 3 Aug 2013, o 21:19
by BoBek28

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 3 Aug 2013, o 21:23
by emberdo

Te koła z tyłu mają być takie krzywe? ;_;

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 3 Aug 2013, o 21:24
by nemo333
ęb, nie znasz się to się nie wypowiadaj ;_;
Każde auto ma koła tak "krzywe"

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 3 Aug 2013, o 21:29
by Krzysiek_PL
emberdo wrote:

Te koła z tyłu mają być takie krzywe? ;_;

tak :)
zobacz sb tylne kola w maluchach tez sa "krzywo"

[ Dodano: 3 sie 2013, o 21:29 ]
_NeedSpeed_ wrote:Bez przesady, jeśli już polska motoryzacja to preferuję ten kierunek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Może ktoś kojarzy tego Poldożera? :D

Fajną Hondę wypatrzyłem

Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content

Dla mnie to akurat psucie polskiej motoryzacji, ale kazdy ma swoje zdanie ;)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 3 Aug 2013, o 21:32
by BoBek28
one sa w negatywie żeby szeroka stal z naciągiem gumy się zmieściła

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 3 Aug 2013, o 21:43
by _NeedSpeed_
BoBek28 wrote:one sa w negatywie żeby szeroka stal z naciągiem gumy się zmieściła


Dokładnie.

nemo333,
nemo333 wrote:nie znasz się to się nie wypowiadaj ;_;
Nie w każdym aucie są tak kosmiczne cambery, z reguły są ustawiane na 0 stopni zależnie od producenta aby jak była jak największa powierzchnia styku z kołem, ale też żeby auto prowadziło się po cywilnemu i nie zachowywało się nieprzewidywalnie na drodze w normalnych warunkach jazdy. Do driftu np. są ustawiane negatywy z przodu żeby podczas pokonywania zakrętu bokiem koło prowadzące miało jak największy styk z nawierzchnią. Ogólnie temat rzeka :D

[ Dodano: 3 sie 2013, o 21:39 ]
BoBek28 wrote:a ta koło Borewicza to Honda czy Toyota


Toyota mr2

[ Dodano: 3 sie 2013, o 21:43 ]
ębuś, co powiesz na to

Image

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 3 Aug 2013, o 21:45
by Krzysiek_PL
Podoba mi sie :love:
Image

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 3 Aug 2013, o 21:56
by BoBek28
a może coś takiego

Image

lub to Image

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 5 Aug 2013, o 20:05
by Tinka07
BoBek28 wrote:a może coś takiego...


Może głupie pytanie, ale jak to jest zrobione? To jeździ?

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 5 Aug 2013, o 20:31
by _NeedSpeed_
Zależnie od konstrukcji zawieszenia, z przodu na kolumnie McPersona można na górę założyć camber plates i nim ustawiać kąt pochylenia i wyprzedzenie sworznia zwrotnicy albo przedłużane lub regulowane wahacze, a z tyłu jak masz belkę to stosuje się specjalne podkładki pod mocowanie piasty koła. ;) I to jeździ, prawie wszystkie driftowozy mają z przodu większy lub mniejszy negatyw i spisuje się ekstremalnych warunkach.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 5 Aug 2013, o 21:01
by Krzysiek_PL
NeedSpeed, napisales to w tak prosto że każda kobieta to zrozumie :hihi:
XDDD

[ Komentarz dodany przez: _NeedSpeed_: 5 sierpnia 2013, o 21:05 ]
Jeśli kocha to zrozumie.

P.S. Kocha motoryzację oczywiście :E

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 6 Aug 2013, o 20:22
by BoBek28