Tworzenie modyfikacji softu (metoda ręczna).
Posted: 4 May 2009, o 10:00
Poradnik powstał dzięki kamilloi wlodigno & amras666 (dzieła wybrane): v 0.08
Co posiadać musimy:
*Plik który będziemy Patch`ować (W moim przypadku rm237__06.06.ppm_b)
*obrazki wyciągnięte z tego pliku
*Z edytowany obrazek o rozmiarze mniejszym lub równym oryginalnemu
LINK DO DODANIA
*Adresy plików do podmianki - są w pliku:
*program do edycji pliku w HEX`ach
UWAGA! Pamiętaj aby przed przystąpieniem do patch`owania sporządzić sobie kopie pliku który zmieniasz. Do stworzenia patch`a potrzebny jest plik z przed i po zabiegu.
Po drugie PPM_b z różnych wersji FW mogą do siebie nie pasować pamiętaj by pracować na ppm z jednego softu
Czynności:
1. Otwieramy plik PPM dowolnym hex edytorem (dla mnie najłatwiejszy jest Hex editor neo)
2. to samo robimy z obrazkiem który z edytowaliśmy
3. kopiujemy zawartość obrazka (ctrl+a ctrl+c)
4. Odszukujemy adres (offset) od którego zaczyna się obrazek w pliku ppm ( dla odtwarzacza jest to adres 001d2eb9)
SPIS ADRESÓW ZNAJDUJE SIĘ W PLIKU "File Recovery by Type.log" TUT jak go otrzymać jest w linku powyżej
5. Zaznaczamy konkretny hex!
6. CTRL+V podmianka gotowa
7. Zapisujemy edytowany plik i po sprawie tak powstały plik można spokojnie wgrać feniksem
To wszystko jeżeli modyfikacje robicie tylko dla siebie. Jeżeli chcecie się nią podzielić to musicie jeszcze wykonać kilka prostych czynności.
Co posiadać musimy:
*Plik który będziemy Patch`ować (W moim przypadku rm237__06.06.ppm_b)
*obrazki wyciągnięte z tego pliku
- Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content
*Z edytowany obrazek o rozmiarze mniejszym lub równym oryginalnemu
LINK DO DODANIA
*Adresy plików do podmianki - są w pliku:
- Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content
*program do edycji pliku w HEX`ach
- Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content
UWAGA! Pamiętaj aby przed przystąpieniem do patch`owania sporządzić sobie kopie pliku który zmieniasz. Do stworzenia patch`a potrzebny jest plik z przed i po zabiegu.
Po drugie PPM_b z różnych wersji FW mogą do siebie nie pasować pamiętaj by pracować na ppm z jednego softu
Czynności:
1. Otwieramy plik PPM dowolnym hex edytorem (dla mnie najłatwiejszy jest Hex editor neo)
2. to samo robimy z obrazkiem który z edytowaliśmy
3. kopiujemy zawartość obrazka (ctrl+a ctrl+c)
4. Odszukujemy adres (offset) od którego zaczyna się obrazek w pliku ppm ( dla odtwarzacza jest to adres 001d2eb9)
SPIS ADRESÓW ZNAJDUJE SIĘ W PLIKU "File Recovery by Type.log" TUT jak go otrzymać jest w linku powyżej
5. Zaznaczamy konkretny hex!
6. CTRL+V podmianka gotowa
7. Zapisujemy edytowany plik i po sprawie tak powstały plik można spokojnie wgrać feniksem
To wszystko jeżeli modyfikacje robicie tylko dla siebie. Jeżeli chcecie się nią podzielić to musicie jeszcze wykonać kilka prostych czynności.
- Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content