Page 9 of 16

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 29 Mar 2010, o 19:47
by kurupt
Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content

Takie coś mi wyskakuję, po usunięciu większości zbędnych (chińskie obrazy... itp.) grafik. Co to może znaczyć ?

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 1 Apr 2010, o 20:35
by ndt
kurupt,
nie możesz tak po prostu wywalić zbędnych grafik, możesz je co najwyżej podmienić na puste


Changelog:
rev. 3729:
  • bb5 version change script added
  • simple dct4 checksum script added
  • fsig improved / working on BB5 now
  • fsig extended including sha1
  • dct4crypt option to force scrambling (files w/o phoenix header)
  • dct4crypt option for new algo (w/o table) (todo)
  • phoenix: mark first area as moded (not tested yet)

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 1 Apr 2010, o 20:44
by adrian219
hm... mam przez to rozumieć, że dzięki PPMod możemy modyfikować nie tylko BB5, ale też DCT4 ?

Pozdro

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 1 Apr 2010, o 20:47
by pawelooss
ndt wrote:# fsig improved / working on BB5 now
# fsig extended including sha1
(...)
# phoenix: mark first area as moded (not tested yet)

A mnie interesuje natomiast ten fragment. ;> Toż to chyba przeliczanie sum kontrolnych w plikach MCU. :D

ndt wrote:bb5 version change script added

Czyżby to miał być pierwszy patch MCU - podmiana *#0000#? :D :D :D

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 1 Apr 2010, o 21:02
by kurupt
ndt, można aczkolwiek nie wszystkie. Pozostałości po Orange, China bez problemu można usunąć ( testowane ).

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 1 Apr 2010, o 21:20
by ndt
kurupt,

  • grafiki używane przez system
  • grafiki które usuwamy
ok

  • grafiki używane przez system
  • grafiki które chcemy usunąć
  • inne grafiki które są używane w systemie
nie ok

rozumiesz teraz do czego zmierzam? :)

adrian219,
do tego pierwotnie był przeznaczony ten program :)
poza tym radzi sobie równie dobrze z DCT-3 jak i SE

pawelooss,
w końcu był czas i na to :)

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 1 Apr 2010, o 21:22
by pawelooss
ndt wrote:w końcu był czas i na to :)

Dostaniemy jakiś krótki tut?;>
Albo jakiś gotowy jest jak wykonywać skryptu TriX'a (chyba, że to tak proste, że patcherzy powinni wpaść na trop). ;D

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 1 Apr 2010, o 21:27
by ndt
nigdy nie daję opisu :) - jeśli ktoś nie wie jak użyć narzędzi które udostępniam znaczy to ze nie powinien ich używać ;)

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 2 Apr 2010, o 00:58
by hoppek
ndt, pobrałem tego nowego PPModda, ale nadal mam ten sam problem.

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 2 Apr 2010, o 12:28
by kosmita1993
Wszystkie skrypty w paczce z Trixem mają złe rozszerzenie (.trz zamiast .trx).

ndt wrote:phoenix: mark first area as moded (not tested yet)

Mniemam, że to coś informuje Phoenixa o tym że ma do czynienia z zmodyfikowanym plikiem MCU?

A jeśli chodzi o sam skrypt version_change: obsługa wydaje się być banalna, ale w jaki sposób przechodzimy do następnej linii? Znacznikiem "/n" lub innym?

PS: To taki żarcik? Na 1 kwietnia? ;>
Image

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 2 Apr 2010, o 13:17
by hoppek
kosmita1993 wrote:Wszystkie skrypty w paczce z Trixem mają złe rozszerzenie (.trz zamiast .trx).

No to co? Da się je uruchomić, patrz:
Image

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 2 Apr 2010, o 15:05
by kosmita1993
hoppek, nie zauważyłem tego ^_^ . Nie potrzebnie zmieniałem wszystkie rozszerzenia na .trx :/

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 2 Apr 2010, o 15:36
by adrian219
ndt wrote:adrian219,
do tego pierwotnie był przeznaczony ten program
poza tym radzi sobie równie dobrze z DCT-3 jak i SE


Myślałem, że program został obnażony z tych funkcji i przekształcony do modyfikacji softów Nokii BB5, ale jeśli tak to jest fajnie ;]

Pozdro

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 2 Apr 2010, o 17:56
by ndt
kosmita1993,
tak to taki żarcik na 1szy kwietnia :)

hoppek,
jaki problem?

Re: TriX + PPModd + fmtCNT + Biblioteki Qt4 & CRT.

PostPosted: 3 Apr 2010, o 15:45
by pawelooss
ndt wrote:hoppek,
jaki problem?


hoppek wrote:PPModd nie rusza PPM'a [2330c, 09.55].

  • Uruchamiam PPModd,
  • Wrzucam PPM'a,
  • PPM się parsuje,
  • Na dole pisze "PPM loaded successfully, parsing..." i nie ma gałęzi PPM, a nie zapisywałem PPM'a tylko chciałem wrzucić czystego, a po wrzuceniu nie ma gałęzi PPM

+
pawelooss wrote:ndt, czytałem, że są problemy z wypakowywaniem ANIM-u z 2700c.



kosmita1993 wrote:Wszystkie skrypty w paczce z Trixem mają złe rozszerzenie (.trz zamiast .trx).

Wydaje mi się, że Pan Bartek nie tyle je skompresował, ile sprytnie zaszyfrował. ;P
Dobrze, chrońmy własną własność intelektualną, choć i tak jestem zwolennikiem open source'u. :D