Page 1 of 1

[Android] Zdzichu Runs - gra platformowa typu runner.

PostPosted: 25 Jun 2016, o 20:00
by pawelooss
Witajcie,

W ramach projektu zaliczeniowego napisaliśmy z kolegami grę na Androida i na Desktopy, osadzoną w świecie rzeczywistym, gdzie na bohatera czyhają w natężeniu ponadprzeciętnym różne przeszkody: rozpędzone samochody, kaktusy, jastrzębie. Bohater nie może się zatrzymać, a każdy napotkany na jego drodze obiekt jest zwiastunem śmierci, którą musi oszukać.

Jak chcecie, możecie sobie ją sprawdzić, ocenić, olać. Napracowaliśmy się, to się chwalę. :)


Download:

Android:
https://github.com/marekjedrzejewski/zd ... k?raw=true



Pobieramy plik .apk, wrzucamy go na urządzenie, przechodzimy do tej lokalizacji z poziomu dowolnego Menedżera plików oraz klikamy na plik, by uruchomić instalację. Jeśli podczas niej pojawi się ostrzeżenie o nieznanym źródle, wchodzimy do ustawień (kategoria Zabezpieczenia -> Bezpieczeństwo), a następnie włączamy „Instalowanie aplikacji z nieznanych źródeł”.


Desktop:
https://github.com/marekjedrzejewski/zd ... r?raw=true



Do działania wymagana jest Java 8. Jeśli gra nie uruchamia się po dwukliku (bo np. skojarzenie z plikami .jar przejął pakiet Nokia Suite), należy przejść do miejsca, gdzie jest zainstalowana Java, skopiować tam plik i w wierszu poleceń wpisać:
Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content



Image





Lista znanych ograniczeń:
  • na niektórych urządzeniach gra wysypuje się przy próbie restartu poziomu,
  • a na innych w ogóle się nie uruchamia, ale ciężko znaleźć tego przyczynę. ;)

Re: [Android] Zdzichu Runs - gra platformowa typu runner.

PostPosted: 25 Jun 2016, o 20:23
by nemo333
Dziwne, ta wersja odpala na G2, zmieniałeś coś?

Re: [Android] Zdzichu Runs - gra platformowa typu runner.

PostPosted: 25 Jun 2016, o 20:30
by pawelooss
Trochę podebugowałem i jedną rzecz, która mogła śmiecić, zabezpieczyłem. No ale została jeszcze druga kłopotliwa, która wymaga chyba przepisania większej ilości kodu, więc na to się już nie porywałem, jako że projekt został oceniony i zamknięty, a na wszystkich urządzeniach, które posiadam, nie mogłem zreprodukować tych błędów.

Poza tym jest to kompilacja Release, a nie Debug, to też w jakimś stopniu może wpływać na stabilność. :)