Page 1 of 1

Problemy z klientem telefonu

PostPosted: 12 Jan 2010, o 20:17
by adrianus931
Witam 2tyg temu do naprawy miałem n5200.
Telefon przez tydzień działał dobrze a teraz pisze do mnie z wielkimi pretensjami ze telefon popsułem bo podświetlenie nie działa. Uświadomiłem go że to nie wina softu acz kolwiek mogę wgrać jeszcze raz za free. I Tłumacze że to wina np. taśmy.
Co mi radzicie zrobić w takiej sytuacji. Przecież nie będę mu robił podświetlenia za swoje pieniądze bo nawet części hardware nie tykałem.
I piszę mi
cyt:
"Ale po tym jak pan wgrał padł głośniczek, później podświetlenie a teraz to w ogóle nie działa"
Raz na 6 miesięcy taki klient mi sie zdarza :letssin:

Re: Problemy z klientem telefonu

PostPosted: 12 Jan 2010, o 20:30
by JimmyBlack
Ja z takimi ludźmi radzę sobie różnie. Czasami, jak mam dobre serce naprawiam to klientowi, żeby już mi nie truł głowy, a czasami, gdy jestem w 100% pewny, że to nie moja wina, tłumaczę mu o co chodzi.

Co do naprawy podświetlenia w 52, jest to banalna sprawa. Osobiście bym mu to zrobił.