Register | Login |
Site Rules
• FAQ
• Search • Contact
Portal • Blog • Wiki • Chat |
Board index » Strefa Główna » Artykuły & Poradniki » Sztuczki via komputer |
Previous topic | Next topic Page 1 of 2 [ 26 posts ] Go to page 1, 2 Next |
Print view |
Write comments | Post new topic |
[NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! |
---|
[NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 29 Jun 2009, o 18:20 |
pawelooss - Administrator 12082/1215 17485
|
Jeżeli w przypadku wyszukiwania podłączonego telefonu wyświetli się komunikat z błędem, upewnij się, że wszystkie programy Nokii (np. PC Suite i PC Sync) są zamknięte i nie pozostają uruchomione w zasobniku systemowym. Następnie zamknij i ponownie włącz program Nemesis Service Suite.
Jeśli to nie pomoże, problem może leżeć w sterownikach kabla. Spróbuj przeinstalować je na najnowszą dostępną wersję lub ewentualnie na jakąś starszą. Jeżeli i to nie pomoże, przeinstaluj program Nemesis Service Suite lub pakiet Nokia PC Suite. Ostatecznie problem może leżeć w wadliwym kablu USB. |
Last post |
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 12 Mar 2010, o 16:55 |
djjayel - User 4/0 0
|
Czynności opisane wyżej nie dzałają
|
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 12 Mar 2010, o 18:22 |
pawelooss - Administrator 12082/1215 17485
|
A czy uważasz, że gdyby istniały jeszcze jakieś inne, to byśmy je pominęli?
|
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 19 Mar 2010, o 17:18 |
RicoElectrico - Friend 165/24 326
|
Mnie pomogło... włożenie SIMa
|
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 2 Oct 2010, o 22:41 |
CRSMTH - 20% 36/6 0
|
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 19 Oct 2010, o 20:07 |
kimi - Friend 236/21 193
|
U mnie fatalnie Wszystkie programy od Nokii powyłączane, sterowniki do kabla są wgrane (raczej najnowsze), kabel sprawny, karta sim jest włożona i nic. Najpierw zainstalowałem najnowszą wersję i nie wykryło nic, potem zainstalowałem starszą wersję (kiedyś telefon się podłączył), lecz dalej "Scan for product... Error!".
|
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 25 Dec 2010, o 18:03 |
Macki - User 1/0 10
|
Jeśli wszystkie metody już zawiodły warto zajrzeć do MNAGERA URZĄDZEŃ w Windowsie
U mnie Nokia była "wyłączona" Po kliknięciu "Włącz..." NSS dostrzegł telefon. |
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 3 Jan 2011, o 00:59 |
krzysiek1173 - User 1/0 0
|
U mnie w ogóle nic nie działa. Robiłem wszytko według wszystkich instrukcji i nic . POMÓŻCIE
|
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 3 Jan 2011, o 02:35 |
adrianus931 - Friend 1002/268 2559
|
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 3 Mar 2011, o 13:13 |
colin23 - User 6/0 0
|
Mam pytanko bo chciałem zmienić product code na oryginalny Orange gdyż sprzedaję telefon. I niestety nie mogę poprez NSS połączyć sie z telefonem aby zmienić kod. Czy jeszcze jakieś inne programy są do zmiany takiego kodu? Nie mogę też zrobić tego Phoenixem gdyż nie mam paczki z softem brandowanym do tego telefonu.
Czy możliwe że NSS nie widzi jeszcze modelu X3-02? |
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 3 Mar 2011, o 16:16 |
Wodnik Szuwarek - Expert 4427/480 5230
|
NSS nie aktualizowany od 2 lat i tak już zostanie, więc pewnie tak.
Brandowany soft ściągniesz przez Navifirm. |
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 3 Mar 2011, o 18:41 |
colin23 - User 6/0 0
|
Wodnik Szuwarek, szukałem Tyle że nie ma tam paczki Orange
|
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 1 Sep 2011, o 14:15 |
kicha08 - User 1/0 0
|
Mam Nokie x3-02 i NSS nie widzi mojego telefonu pomimo zastosowania wszelkich wskazówek. Jak inaczej zdebrandować soft telefonu?
[ Komentarz dodany przez: pawelooss: 1 września 2011, o 19:43 ] faq-tu-znajduja-sie-odpowiedzi-na-twoje-pytania-vt11.htm#dz02pkt03 |
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 1 Sep 2011, o 19:26 |
HitFan - Expert Mod 6343/292 4821
|
wgrać czyste oprogramowanie programem Nokia Phoenix.
|
Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error! | 20 Jun 2012, o 19:06 |
barthezz - User 1/0 0
|
mnie pomogło podłączenie pod inne USB
|
Top |
Write comments | Post new topic |
Go to page 1, 2 Next Page 1 of 2 [ 26 posts ] Previous topic | Next topic |
|
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests |
Board index » Strefa Główna » Artykuły & Poradniki » Sztuczki via komputer |
© 2009-2023 Forum NokiaHacking.pl • Full version of site (Hi-Fi)
Powered by phpBB & phpBB3.PL & phpBB SEO modified by Pawelooss Time : 0.826s | 107 Queries | GZIP : Off |