Page 1 of 2

[NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 29 Jun 2009, o 18:20
by pawelooss
Jeżeli w przypadku wyszukiwania podłączonego telefonu wyświetli się komunikat z błędem, upewnij się, że wszystkie programy Nokii (np. PC Suite i PC Sync) są zamknięte i nie pozostają uruchomione w zasobniku systemowym. Następnie zamknij i ponownie włącz program Nemesis Service Suite.

Jeśli to nie pomoże, problem może leżeć w sterownikach kabla. Spróbuj przeinstalować je na najnowszą dostępną wersję lub ewentualnie na jakąś starszą.
Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content


Jeżeli i to nie pomoże, przeinstaluj program Nemesis Service Suite lub pakiet Nokia PC Suite. Ostatecznie problem może leżeć w wadliwym kablu USB.

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 12 Mar 2010, o 16:55
by djjayel
Czynności opisane wyżej nie dzałają

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 12 Mar 2010, o 18:22
by pawelooss
A czy uważasz, że gdyby istniały jeszcze jakieś inne, to byśmy je pominęli? :]

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 19 Mar 2010, o 17:18
by RicoElectrico
Mnie pomogło... włożenie SIMa ^^,

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 2 Oct 2010, o 22:41
by CRSMTH
RicoElectrico wrote:Mnie pomogło... włożenie SIMa ^^,


Mi też to pomogło. Masz plusa! =D

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 19 Oct 2010, o 20:07
by kimi
U mnie fatalnie :( Wszystkie programy od Nokii powyłączane, sterowniki do kabla są wgrane (raczej najnowsze), kabel sprawny, karta sim jest włożona i nic. Najpierw zainstalowałem najnowszą wersję i nie wykryło nic, potem zainstalowałem starszą wersję (kiedyś telefon się podłączył), lecz dalej "Scan for product... Error!".

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 25 Dec 2010, o 18:03
by Macki
Jeśli wszystkie metody już zawiodły warto zajrzeć do MNAGERA URZĄDZEŃ w Windowsie ;)
U mnie Nokia była "wyłączona" ;P Po kliknięciu "Włącz..." NSS dostrzegł telefon. :clap:

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 3 Jan 2011, o 00:59
by krzysiek1173
U mnie w ogóle nic nie działa. Robiłem wszytko według wszystkich instrukcji i nic :wall: . POMÓŻCIE

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 3 Jan 2011, o 02:35
by adrianus931
krzysiek1173, Przeinstaluj program i zapewne pomoże :)
Podaje Ci link do najnowszej wersji programu.
Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 3 Mar 2011, o 13:13
by colin23
Mam pytanko bo chciałem zmienić product code na oryginalny Orange gdyż sprzedaję telefon. I niestety nie mogę poprez NSS połączyć sie z telefonem aby zmienić kod. Czy jeszcze jakieś inne programy są do zmiany takiego kodu? Nie mogę też zrobić tego Phoenixem gdyż nie mam paczki z softem brandowanym do tego telefonu.


Czy możliwe że NSS nie widzi jeszcze modelu X3-02?

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 3 Mar 2011, o 16:16
by Wodnik Szuwarek
NSS nie aktualizowany od 2 lat i tak już zostanie, więc pewnie tak.
Brandowany soft ściągniesz przez Navifirm.

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 3 Mar 2011, o 18:41
by colin23
Wodnik Szuwarek, szukałem :) Tyle że nie ma tam paczki Orange :(

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 1 Sep 2011, o 14:15
by kicha08
Mam Nokie x3-02 i NSS nie widzi mojego telefonu pomimo zastosowania wszelkich wskazówek. Jak inaczej zdebrandować soft telefonu?

[ Komentarz dodany przez: pawelooss: 1 września 2011, o 19:43 ]
faq-tu-znajduja-sie-odpowiedzi-na-twoje-pytania-vt11.htm#dz02pkt03

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 1 Sep 2011, o 19:26
by HitFan
wgrać czyste oprogramowanie programem Nokia Phoenix.

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 20 Jun 2012, o 19:06
by barthezz
mnie pomogło podłączenie pod inne USB :)