[NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!
Posted: 29 Jun 2009, o 18:20
Jeżeli w przypadku wyszukiwania podłączonego telefonu wyświetli się komunikat z błędem, upewnij się, że wszystkie programy Nokii (np. PC Suite i PC Sync) są zamknięte i nie pozostają uruchomione w zasobniku systemowym. Następnie zamknij i ponownie włącz program Nemesis Service Suite.
Jeśli to nie pomoże, problem może leżeć w sterownikach kabla. Spróbuj przeinstalować je na najnowszą dostępną wersję lub ewentualnie na jakąś starszą.
Jeżeli i to nie pomoże, przeinstaluj program Nemesis Service Suite lub pakiet Nokia PC Suite. Ostatecznie problem może leżeć w wadliwym kablu USB.
Jeśli to nie pomoże, problem może leżeć w sterownikach kabla. Spróbuj przeinstalować je na najnowszą dostępną wersję lub ewentualnie na jakąś starszą.
- Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content
Jeżeli i to nie pomoże, przeinstaluj program Nemesis Service Suite lub pakiet Nokia PC Suite. Ostatecznie problem może leżeć w wadliwym kablu USB.