Page 2 of 2

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 2 Aug 2012, o 12:12
by BlackMamba
Witam

mam starą Nokię ale chcę korzystać z innej karty sim, niestety inny Operator. Po wpisaniu Pinu, który tel akceptuje pojawia się komunikat "wprowadź kod ograniczeń", wpisałam ich od groma, pewnie zablokowałam sobie możliwość wpisania ich z klawiatury (wychodzi na to, że to bardziej skomplikowana sprawa). Zainstalowałam program Nemesis, nie mam innych programów do tego telefonu. Po przejściu dokładnie wg Waszej instrukcji pojawia sie komunikat:

Reading Eeprom Area... Error!

Zainstalowałam sterowniki do kabla USB, przy instalacji programu Nemesis zapytał się mnie o rodzaj połączenia z jakiego będę korzystać, zostawiłam pierwsze, czy muszę tam coś konkretnego zaznaczyć?

Z góry dziękuje za pomoc.

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 2 Aug 2012, o 12:15
by HitFan
BlackMamba wrote:'wprowadź kod ograniczeń"

To oznacza, że telefon ma SimLocka, a nie jest zablokowany kodem zabezpieczeń

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 2 Aug 2012, o 12:33
by BlackMamba
Ok, tego się właśnie bałam. Nigdy nie "grzebałam" w telefonie i kompletnie jestem zielona.

Czy jest jednak szansa bym mogła zdjąć sama simlock?
Jeżeli tak to byłabym wdzięczna za pomoc.
Oczywiście mogę pójść do punktu na ulicy ale wolałabym, z pewnych przyczyn tego nie robić :)

W każdym razie dziękuje za szybką odpowiedź,
pozdrawiam



EDIT: już nie chcę kolejnego postu pisać, HitFan bardzo Ci dziękuje za naprowadzenie a przede wszystkim za szybka odpowiedź, masz punkcik ode mnie, pozdrawiam.

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 2 Aug 2012, o 12:37
by HitFan
BlackMamba, jeśli mowa o 5310, którą masz w profilu, to sama nie ściągniesz. Musisz się skoczyć do serwisu. Zazwyczaj cena się waha między 15-30zł ;)

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 7 Oct 2012, o 20:02
by slowiczek76
u mnie pomogło wybranie trybu Nokia Suite

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 17 Apr 2013, o 10:48
by manfred
Próbuje walkę ze zmiana kodu w e72 ale program nie chce mi jej wykryć. Moja wersja to 1 0 38.14 Sam już nie wiem co robić.

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 14 Sep 2013, o 23:17
by kamilkosz
jeśli dalej szukasz rozwiązania, to spróbuj nss z innego źródła - u mnie przeszło, bo wątpie, że to zbieg okoliczności :)

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 8 Jan 2014, o 01:55
by redhop
witam zastosowałem się do wszelkiego rodzaju porad i sugestii lecz żaden program mojej nokii 515 nie wykrywa wyskakują błędy przy podłączaniu próbowałem nss i phoenixa i nic a zależy mi na de-brandingu softu w noki 302 poszło jak po maśle a tu lipa pomocy !!!

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 8 Jan 2014, o 08:33
by zibi305
Może ten model jest za nowy na ten program. Proponuje byś wgrał czysty nie brandowany soft phoenixem w trybie refurbish.

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 12 Feb 2014, o 11:17
by fixknor
potwierdzam i ja zmiana portu usb i telefon widoczny ;D

Re: [NSS] Co zrobić w przypadku błędu Scan for product... Error!

PostPosted: 16 Jan 2016, o 21:20
by maro2877
uruchomienie z prawami administratora może pomóc. mi pomogło.