Page 1 of 1

Awaria sieci T-Mobile

PostPosted: 5 Nov 2011, o 19:23
by EriX05
Od rana występują problemy z połączeniami głosowymi i internetem mobilnym w T-Mobile. Problem jest ogólnokrajowy.

Biuro Obsługi Klienta informuje o mogących występować utrudnieniach, faktem jest że połączenia po prostu nie działają. Można natomiast wysyłać wiadomości SMS.

Na chwilę obecną nie jest znana godzina usunięcia usterek.


telix.pl

Re: Awaria sieci T-Mobile

PostPosted: 5 Nov 2011, o 19:43
by ZiomalMarcin
EriX05 wrote:Od rana występują problemy z połączeniami głosowymi i internetem mobilnym w T-Mobile.

Problemy... Ja straciłem zasięg od rana do godziny 13. :)

Re: Awaria sieci T-Mobile

PostPosted: 5 Nov 2011, o 20:57
by Mati91
EriX05 wrote:Od rana występują problemy z połączeniami głosowymi i internetem mobilnym w T-Mobile. Problem jest ogólnokrajowy.

Biuro Obsługi Klienta informuje o mogących występować utrudnieniach, faktem jest że połączenia po prostu nie działają. Można natomiast wysyłać wiadomości SMS.

Na chwilę obecną nie jest znana godzina usunięcia usterek.


telix.pl



Jak donoszą nasi czytelnicy oraz użytkownicy serwisu kontakt24.tvn.pl, od rana występują problemy z połączeniami w sieci T-Mobile. Z nadesłanych informacji wynika, że największe trudności mają abonenci operatora w województwach: zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim i podlaskim.

Ok. godziny 12 na naszym forum ~slaweg napisał: " Podobno T-mobile nie działa w całej Polsce (od ok. 2 godzin)". W tym samym wątku odpowiedział ~lucky: " Nie wiem jak w innej części polski ale w zachodniopomorskim nie działa już od 3 godz:(". Podobne wpisy pojawiły się także na platformie kontakt24.tvn.pl.

Po połączeniu się z Biurem Obsługi Abonentów sieci T-Mobile można usłyszeć następujący komunikat: "Szanowni Państwo, informujemy, że obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z usług głosowych oraz transmisji danych. Specjaliści pracują już nad rozwiązaniem. Przepraszamy za utrudnienia".

Aktualizacja 14:35

Abonenci szukają pomocy i informacji na profilu operatora T-Mobile na Facebooku. Osoba zarządzająca profilem na pytanie o przyczyny awarii odpowiada: "Kiedy tylko otrzymamy szczegółowe informacje na ten temat, na pewno damy Wam znać".

Aktualizacja 15:05

Na facebookowym profilu operatora pojawiła się kolejna informacja:

"Drodzy! W ciągu ostatnich kilku godzin otrzymaliśmy wiele zgłoszeń, w których nasi klienci informowali o problemach z korzystaniem z naszych usług. Chcemy serdecznie przeprosić za sytuację, której powodem są zewnętrzne, nieleżące po naszej stronie przyczyny. Jednocześnie zapewniamy, że nadajniki T-Mobile działają bez zarzutu, więc kilkukrotne próby nawiązania łączności mogą zakończyć się powodzeniem. Aktualnie trwają prace nad usunięciem usterki. "

Aktualizacja 15:56

Osoba zarządzająca profilem T-Mobile na Facebooku, w jednym z komentarzy napisała, że problem związany jest ze światłowodami: "(...) Kiedy tylko uda się usunąć usterkę światłowodów, sytuacja wróci do normy (...)".

Aktualizacja 16:00

Otrzymaliśmy oficjalną informację z Biura Prasowego operatora T-Mobile:

"Chcieliśmy poinformować, że w wyniku uszkodzenia światłowodu firmy świadczącej usługi transmisji dla operatorów telekomunikacyjnych, w tym i dla PTC, w północnej i wschodniej części kraju mogą występować przejściowe utrudnienia w nawiązywaniu połączeń głosowych. Natomiast wysyłanie wiadomości tekstowych SMS działa poprawnie. Przewidywane jest, że możliwe niedogodności powinny zostać usunięte około godziny 17.00."

Aktualizacja 18:06

Operator poinformował na Facebooku: "Ciągle trwają prace nad przywróceniem pełnego działania sieci, więc zapewniamy, że problemy znikną najszybciej, jak to tylko możliwe."

Aktualizacja 19:16

Awaria sieci zsotała usunięta:" Mamy dla Was dobre wieści: awaria światłowodów została usunięta."

źródło: onet.pl