Page 1 of 1

Play przeprasza za awarię i prosi o restart telefonów

PostPosted: 19 Nov 2011, o 09:39
by EriX05
W trakcie rekonfiguracji systemu IT możliwość z korzystania z roamingu mogło stracić według szacunków Play nawet 20% klientów. Dlatego Operator przeprasza i prosi o restart telefonów komórkowych.

- W trakcie rekonfiguracji (...) systemu IT wszystko miało pójść dobrze, ale niestety nie poszło. Możliwość z korzystania z roamingu mogło stracić według naszych szacunków nawet 20% klientów. Trudno mi to precyzyjnie określić geograficznie, ale problemy występowały w północno wschodoniej Polsce, ale również w okolicach Kielc, Lublina -napisał na bswoim blogu rzecznik P4, operatora sieci Play Marcin Gruszka.

System wrócił do życia po kilku godzinach, ale aby móc z niego swobodnie korzystać Play rekomenduje restart telefonu.

telix.pl

Re: Play przeprasza za awarię i prosi o restart telefonów

PostPosted: 19 Nov 2011, o 11:00
by adrian219
Też ostatnio miałem problemy z zasięgiem w Play i moja mama także. Tylko jestem ciekaw czy to było związane z tym wydarzeniem.

Re: Play przeprasza za awarię i prosi o restart telefonów

PostPosted: 20 Nov 2011, o 18:00
by bombel201
No ja mialem taki problem ze nikt u mnie w domu w Play nie mial zasiegu przez kilka godzin.Gdzies przed 17 dopiero po restarcie telefonu zasieg wrocil.