Aplikacje na wyłączność, większe przywiązanie klientów do marki – takie plany na przyszłość snuje Samsung. Czy są realne?
Początek nowego tygodnia przynosi bardzo ciekawe wydarzenie. Samsung organizuje swoją pierwszą konferencję dla twórców aplikacji. Okazuje się, że ma to związek z bardzo ambitnymi planami na przyszłość południowokoreańskiego giganta.
Jak podaje The Wall Street Journal, Samsung zamierza umocnić swoją pozycję na rynku, tak by klienci przywiązali się do marki i nie mieli powodu, by rozważać skorzystanie z oferty konkurencji. Sposobem na to ma być budowa swego rodzaju ''ekosystemu'' aplikacje-sprzęt, podobnie jak to jest w przypadku Apple. Świetne doświadczenia użytkowników wymagają nie tylko świetnego sprzętu, ale też idealnej integracji urządzeń z oprogramowaniem, zauważa Samsung.
Wspomniana konferencja ma pomóc gigantowi w przyciągnięciu uwagi deweloperów, którzy mieliby tworzyć aplikacje na wyłączność dla Samsunga. Dodatkowo, taka współpraca mogłaby pomóc stworzyć jednolity system, łączący najróżniejsze urządzenia w ofercie giganta (np. telewizory ze smartfonami).
źródło: komputerswiat.pl